سپاه همواره ضامن عزت و سربلندی کشور بوده است/ حکومت جهاد رمز موفقیت نظامی و علمی سپاه است


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813467

عضو شورای مرکزی مجمع آرمان‌گرایان واقع‌گرا:

ولی زاده گفت: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم، می بینیم که با وجود فراز و نشیب هایی که انقلاب با آن مواجه است، گروهی به نام سپاه وجود دارد که همواره ضامن عزت و سربلندی این انقلاب بوده است. کشور.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود ولی زاده عضو شورای مرکزی مجمع آرمان گرایان واقع بین در گفت و گو با صبح توس گفت: سپاه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم مقابله با تهدیدات و محرومیت زدایی بوده است. در حوزه های مختلف این امر باعث رشد و توسعه کشور در نقاط مختلف کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره درخشیده است، گفت: دستاوردهای نظامی سپاه در 40 سال گذشته بر کسی پوشیده نمانده است و کمتر کسی را می توان در میان افتخارات و رشادت های سپاه یافت. در حوزه «نظامی و 8 سال دفاع مقدس شما نمی دانید.

ولی زاده ادامه داد: گازت یکی از دستاوردهای بزرگ سپاه در بحث مسائل پس از جنگ است. اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاهی بیندازیم، می بینیم که با وجود فراز و نشیب های انقلاب و روی کار آمدن دولت های مختلف، گروهی هستند که همیشه عزت و سربلندی این کشور را تضمین کرده اند.

یکی از اعضای شورای مرکزی مجمع آرمان گرایان واقع بین گفت: این اتفاق بسیار مهمی است که در انقلاب اسلامی شکل گرفت و این افتخار متعلق به کل انقلاب اسلامی و خارج از دولت هاست و به لطف خداوند و عنایت خداوند متعال نهاد انقلابی ما در هر زمان و در هر شرایطی به واسطه حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضامن عزت داریم و این برای گسترش رویکرد انقلابی بسیار مهم است که در بیانیه گام دوم شورای عالی انقلاب بر آن تاکید شده است. مقام معظم رهبری

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر نکته ای از گام دوم انقلاب اسلامی تاکید دارند که نقطه قطعیت حتمی نظریه نظام های انقلابی است. تئوری نظام های انقلابی بیان می کند که انقلاب ها بعد از 30 تا 40 سال به تدریج تغییر می کنند، عادی می شوند و از شعارهای انقلابی خود فاصله می گیرند، اما انقلاب اسلامی به دلیل حضور سپاه که عزت کشور را تضمین می کند، این اتفاقات را رقم زد. اتفاق نیفتد، اما انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده زنده و عمدی، همیشه انعطاف پذیر و آماده اصلاح اشتباهات خود است، اما بازنگری و منفعل نیست.

عضو شورای مرکزی مجمع آرمان گرایان واقع گرا با تاکید بر اینکه حکومت جهادی رمز موفقیت سپاه در عرصه نظامی و علمی است، یادآور شد: به عنوان پیشرفت هایی که در 40 سال گذشته در عرصه نظامی علیرغم بسیاری از پیشرفت ها داشته ایم. تحریم ها و محدودیت ها می توانیم پیشرفت چشمگیری داشته باشیم. برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید