جامعه عشایری کشور قرن ها پرچمدار عزت و عزت ایران بوده است.


ساعت: 20:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877136

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عشایر در ادوار مختلف تاریخ مردم ایران و کشورمان حامل عزت و کرامت بوده اند. تقدیم 11 هزار شهید گواه آن است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان مستضعفان امشب در مراسم شب آیینی شهدای شعر از جامعه عشایری به نام شهدای عشایر با اشاره به اینکه شعرخوانی بسیار غنی بود، گفت: هاشم (ع) و سردار اکبری و نماینده مردم عشایر مقام معظم رهبری در استان عملکرد خوبی داشتند و در این بین نباید از زحمات استاندار غافل شد.

وی گفت: جامعه عشایری کشور قرن هاست که پرچمدار عزت و عزت ایران بوده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: عشایر در دوره های مختلف تاریخ ملت ایران و کشورمان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته اند و تقدیم 11 هزار شهید سند خود گویای این موضوع است.

وی اذعان می کند: «همراهی با امام راحله از خرداد 42 که حکومت پهلوی بر امام راحیل فشار آورد و خواست ایشان را تبعید کند، افتخار دیگری برای عشایر است. سران این طوایف با تلگراف و متن نامه و پاسخ نامه ای برای امام فرستادند: «یک ضبط دارم.

سلیمانی تصریح کرد: معنای این نامه این است که عشایر آماده حمایت از رهبری و فداکاری در راه امام راحل هستند که امام در پاسخ به آن عشایر را ذخایر انقلاب می دانند.

وی افزود: در سخنان مقام معظم رهبری بارها به عشایر اشاره شده است، ایشان در سفرهای استانی خود در جمع عشایر حضور داشتند و از رشادت های آنان می گفتند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز در دوره ای هستیم که دشمنان اسلام در حال جنگ ترکیبی علیه ایران هستند، در این میان زبان شعر شاعران می تواند جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به شب شعر شهدای عشایر گفت: همه شاعران با مضامین هنرمندانه و هوشمندانه از وضعیت و ویژگی های امروز ایران آگاه هستند و بصیرت عشایر را نشان می دهند. روان را خنثی کنید.

سلیمانی گفت: دشمنان ما آنقدر وحشیانه به ملت ایران حمله می کنند که روی پوچی، ناامیدی و ناامیدی ملت ایران حساب باز کرده اند، در حالی که آینده روشن است و راه ملت ایران در عربستان است، اما مشکلاتی وجود دارد. «به همین دلیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید