کنگره 11 هزار شهید عشایری با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جامعه عشایری آغاز شد.


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877112

فرمانده بسیج عشایری ناحیه مقاومت چهارمحال و بختیاری:

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از امروز میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یعنی کنگره 11 هزار شهید جامعه عشایری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی عسگر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت عشایری بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای عشایری در جمع خبرنگاران گفت: این استان میزبان یازدهمین کنگره بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور است. شهدای جامعه عشایری.»


وی افزود: شعار محوری کنگره شهدای عشایر 11 هزار شهید، 11 هزار خدمت با رویکردهای فرهنگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، بهداشت و درمان و تقویت وحدت اقوام و مذاهب است که اولین برنامه کنگره 11 هزار شهید عشایری است. محصولات و دستاوردهای حشیر در سراسر کشور مصلی شهرکرد است.


فرمانده ناحیه مقاومت عشایری بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عشایر تمام استان های کشور محصولات خود را در غرفه های نمایشگاهی به نمایش گذاشتند و غرفه های متعددی در چهارمحال و بختیاری برپا شد.


ایزدی گفت: دومین برنامه مربوط به کنگره شهدای عشایر که امروز برگزار می شود اجرای شبانه شهر شهدای عشایر است که با حضور حماسه سرایان شهرکرد با حضور حماسه سرایان سراسر کشور برگزار می شود. کشور و جامعه نخبگانی از اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش پژوهان از سراسر کشور.


وی خاطرنشان کرد: سومین برنامه ای که برگزار می شود اولین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری است که خانواده های این شهدای گرانقدر در این آیین حضور خواهند داشت.


فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری افزود: سومین و اصلی ترین برنامه پیش بینی شده در کنگره 11 هزار شهید از جامعه عشایری آخرین جلسه این آیین است.


ایزدی گفت: تعداد کل شهدای عشایر کشور بیش از 11 هزار نفر است و شهدای عشایر استان چهارمحال و بختیاری بیش از هزار و 333 شهید هستند که جامعه عشایری استان تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید