امنیت جنوب شرق کشور مرهون رشادت های عشایر است/ تحکیم وحدت رمز پایداری عزت و عزت ایران اسلامی است.

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792578

سردار حسین معروفی گفت: امروز امنیت جنوب شرق را مدیون شادی عشایر سیستان، بلوچستان و کرمان هستیم که اکنون با دستورات سردار تثبیت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان صبح امروز در همایش سران عشایر و طوایف، معتمدین، ریش سفیدان و بسیجیان عشایر جنوب شرق کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار دلا از عشایر به عنوان یکی از شهدای سلیمانی یاد کرد. و گفت: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از شهدای بزرگ عشایر است و در زندگی خوب خود همواره با عشایر و خانواده معظم شهدای عشایر ارتباط نزدیک داشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سردار دلا همواره بر تکریم عشایر و حفظ وحدت آنها با عشایر تاکید داشته است.

وی بیان کرد: امروز امنیت جنوب شرق را مدیون شادی عشایر سیستان، بلوچستان و کرمان هستیم که اکنون زیر نظر سردار در حال تثبیت است و لشکر 41 سارولا متعلق به مردم جنوب شرق است که خواهان حفظ آبرو هستند. دین و تمامیت ارضی.

حسین معروفی ادامه داد: ما به وجود عشایری افتخار می کنیم که به عنوان بسیج مستضعفین میزبان انسان های شجاع و بزرگی هستند که ائمه انقلاب به آنها افتخار می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: بهترین الگو در مبارزه با استکبار و مردم سالاری حاج قاسم است که در زندگی طیبه خود ما را راهنمایی کرد تا راه را هموار کنیم.

وی تاکید کرد: راهی که انسان را به سعادت می رساند، اطاعت از امام و حفظ وحدت است.

حسین معروفی افزود: حفظ وحدت و تاکید بر مشترکات شیعه و سنی ضروری است چرا که شکاف های قومی و مذهبی در بدنه جامعه ما رسوخ می کند و تقویت وحدت برای پایداری عزت و عزت ایران اسلامی است. .

وی تاکید کرد: این همایش تولید قدرت نرم است که تزلزل برای ما و دشمن افتخار بزرگی است، یعنی ما اقوام و طوایف اجازه نمی دهیم ترفند دشمن با تفرقه ایجاد شود. “

معروفی افزود: امروز علمای شیعه و سنی وظیفه سنگینی برای حفظ وحدت دارند چرا که وحدت از کرمان سرچشمه می گیرد و کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است. امروزه کار اقوام و طوایف کار بزرگی برای ایجاد وحدت است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید