قوام و پایداری نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری مادران شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عصر امروز (یکشنبه) در مراسم روایتگری مادر ضمن تجلیل از زحمات مادران شهدا گفت: مادران شهدا با ایثار و تلاش خود حماسه های ماندگاری خلق کردند. و انقلاب اسلامی به برکت خون پاک بود.» شهدا و ایثار مادران شهدا امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارند.

وی افزود: پایداری و استقامت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی مادران شهداست و دل مادران شهدا سرشار از ناگفته ها و شنیده هایی است که باید در جوانی به خوبی بیان شود. .

نظری گفت: انقلاب اسلامی به برکت تلاش، صبر و ایثار مادران شهدا به دستاوردهای بسیاری دست یافت و امروز باید با حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و قدردانی از مادران و خانواده ها راه شهدا را ادامه دهیم. از شهدا

وی تاکید کرد: رسالت جوانان امروز ادامه راه شهداست و امروز دولت باید با خدمت به مردم راه شهدا را ادامه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی و تسلیم نشدن و تسلیم نشدن در برابر توطئه‌های دشمنان وظیفه همگان است و همه باید رعایت کنند. هشدار در برابر توطئه ها و شورش دشمنان.

وی خاطرنشان کرد: جهاد برای تبیین و روایت صحیح حماسه های انقلاب راه مهمی برای خنثی سازی دسیسه های دشمنان است و دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال انحراف اذهان جوانان است که باید هوشیار بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید