آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون تلاش و فداکاری شهدای گرانقدر است


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811567

دوستی گفت: کار مدافعان حرم با توجه به اینکه با دشمنان جنگیدند و در حدود ایمان از حریم اهل بیت دفاع کردند سخت و قابل تقدیر است و امنیت کنونی کشور مدیون است. تلاش ها و قربانیان این شهدای گرانقدر.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان شنبه شب در دیدار با خانواده شهید خلیل تهتی نژاد ضمن سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید تختی نژاد، گفت: در شب 2017 شهادت امام موسی کاظم علیه السلام به شهدای مدافع حرم می رسیم.

وی با تجلیل از رشادت های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: این روزها که آخرین اتفاقات و جنگ روسیه و اوکراین را می بینیم به دو لحظه مهم پی می بریم. اولین نکته این است که ما باید همیشه تابع دستورات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب باشیم «بیایید منویات حضرت آقا را به عنوان ولی فقیه بشنویم.

استاندار هرمزگان گفت: نکته دوم و مهم این است که باید قدردان شهدای انقلاب اسلامی باشیم که در جنگ 34 روزه هرمشهر با دست خالی و بدون سلاح در مقابل رژیم بعث ایستادند.

وی افزود: کار مدافعان حرم با توجه به اینکه با دشمنان جنگیدند و در حدود اعتقادی از حریم اهل بیت دفاع کردند سخت و قابل تقدیر است و امنیت کنونی کشور مرهون زحمات است. و قربانیان این شهدای گرانقدر.»


از تلاش استاندار برای اهالی استان مطلع هستیم

پدر شهید خلیل تختی نژاد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه استاندار هرمزگان به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: از اقدامات شما و همراهی اهالی استان مطلع هستیم و برای شما آرزوی موفقیت در مسیری که در پیش گرفته اید داریم. “

وی افزود: فرزند شهیدمان با وجود اینکه مسئولیت دارد، به دلیل علاقه به اهل بیت و پاسداری از حریم اهل بیت، کار و مسئولیت خود را رها کرد و راهی سوریه شد.

تختی نژاد گفت: فرزند شهیدمان با وجود اینکه جوان بود، به عنوان فرمانده عملیات در شهر درعا سوریه خدمت می کرد و در شب 19 رمضان وقتی به همراه چند تن دیگر از مدافعان حرم برای شناسایی منطقه عملیاتی رفتند، سقوط کردند. در کمین دشمن «آتش شدید دشمن باعث فرود آمدن آنها شد و در نهایت گلوله توپ به پهلوی شهیدمان افتاد و شهید شد.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تهتی نژاد گفت: بحمدالله جوانان ما برای حفظ این نظام و این مردم به درجه رفیع شهادت نائل شده اند و امنیت در کشور برقرار است. “

گفتنی است شهید خلیل تهتی نژاد در سال 1372 در بندرعباس دیده به جهان گشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید