نامه فرمانده کل سپاه به وزیر اطلاعات امنیت و آرامش کشور مرهون همکاری و هماهنگی نهادهای امنیتی است.


ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816328

سردار سلام در نامه ای به وزیر اطلاعات ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)؛ وی تاکید کرد: وجود امنیت پایدار و همه جانبه و آرامش مثال زدنی در میهن اسلامی مرهون هماهنگی، همکاری و هم افزایی قوی سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور بر تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای به خجت الاسلام، فرا رسیدن هفته سربازان گمنام را به امام زمان (عج) تبریک گفت.

من این نامه را به شرح زیر دارم:

به نام خدا

برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام و تبریک؛

فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ایام تجلیل از مجاهدت های حماسی و افتخاری وزارت اطلاعات برای تثبیت امنیت کشور مبارک باد.

در شرایط به شدت تهدیدآمیز امروز، تردیدی وجود ندارد که همه جهان به ویژه منطقه استراتژیک غرب آسیا تحت تأثیر سیاست ها، راهبردها و مطامع نیروهای استکبار با مخاطرات امنیتی مختلفی مواجه است. وجود امنیت پایدار و همه جانبه و آرامش مثال زدنی در میهن اسلامی مرهون هماهنگی، همکاری و هم افزایی قوی سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی تحت تدابیر و منویات حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است. ). ملت ایران را شناسایی کنید.

خداوند متعال را به خاطر این نعمت بزرگ و توفیق مستمر و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در جامعه اطلاعاتی کشور برای انجام ماموریت های حساس و خطرناک محوله به خط واحد و مقتدر زیر نظر حضرت عالی شاکرم. حضرت بقیه الله الاعظم (مدظله العالی) از مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می خواهم به منویات نورانی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا عمل کنند.

سرلشکر حسین سلام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید