آرامش و امنیت کشور مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794422

حجت الاسلام شاهروحی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) کسانی هستند که آرامش و امنیت را برای نظام و مردم به ارمغان آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سید احمدرضا شاهروحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه ما نیازمند ایمان و تقوا است. البته وزرای ما به ایمان و تقوای بیشتری نیاز دارند، بین ایمان و تقوا و صراحت رابطه مستقیمی وجود دارد و ایمان و تقوا باید با برنامه ریزی در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: هرکسی در نزد خداوند عزت، عزت و آبروی بیشتری نسبت به خدمت به مردم دارد و باید تلاش کنیم تا برای مردم مفید باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در ماه های اخیر حوادث تلخی را در استان های همجوار داشتیم اما با ایمان مردم و در سایه اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه، نیروی انتظامی با مردم، شرایط سخت تر اما در سایه این تدابیر و انسجام گذشتیم.

وی بیان کرد: زورگویان جهان به همان اندازه که قصد دارند چندین بار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بایستند برای نابودی نظام جمهوری اسلامی به اشکال مختلف برنامه ریزی می کنند و اینها سربازان گمنام امام خمینی (ره) هستند. الله ).مردم.

شاهروحی با بیان اینکه خدمت یک هنر است، گفت: هرکسی نمی تواند این هنر را بازی کند و مردم استان در حفظ امنیت و نظام جمهوری اسلامی سرسخت هستند، آرمان ها و ارزش ها را می شناسند و به آن علاقه مند هستند و در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی مقاومت کرده و نماد آن تقدیم 6300 شهید استان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تحول برای استان و اجرای استان خاص لازم است که رئیس جمهور فرمودند در حوزه اشتغال شاهد آن هستیم، پیگیری این موضوع می تواند گام مهمی برای استان باشد البته با توجه به مصوبات این سفر و سدهای در حال احداث و شبکه های آبیاری که باید برای دشت ها ایجاد شود، تعطیلی و احیای صنایعی است که می تواند با 20 هزار میلیارد تن صنایع راکد استان را تحریک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید