باید قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج) باشیم/ چرا مدافعان حقوق بشر در مورد یمن سکوت کرده اند؟


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816439

سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه ذکر شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با نثار جان خود نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارند و همه باید قدردان این امر باشیم. تلاش این عزیزان . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، آیت الله مصطفی مهامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: یکی از راه های تحصیل تقوا و حفظ جامعه اسلامی تماس با امام زمان عجله است.
وی افزود: امروز جمعه سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) را به شما نمازگزاران تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند عید ما را در عید امام زمان (عج) عجل کند. ) دلت شاد.»
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم خداوند ما را از بندگان واقعی امام زمان (عج) قرار دهد و در عمل توفیق دهد به گونه ای که راهگشا باشد. ظهور در این من است.
وی با قرائت فرازهایی از عبادت امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: حضرت عصر با ظهور اسلام واقعی را به مردم عرضه می کند که برای مردم اسلام تازگی دارد.
آیت الله مهامی گفت: همه ادیان به ظهور منجی عالم بشریت بشارت داده اند و ممکن است در خصوصیات با هم تفاوت داشته باشند، لذا می گویند مهدی منجی همه ادیان است.
وی با بیان اینکه امروز بهار انسان است، ادامه داد: بهار طبیعت را شکوفا می کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر می خواهیم جامعه ما جامعه منتظر باشد باید تلاش کنیم فرهنگ انتظار را در جامعه تقویت کنیم تا مقدمات ظهور را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: راه دیگر تحصیل تقوا لشکر امام زمان (عج) و حفظ نظام اسلامی و خدمت به مردم و ملت مسلمان است.
آیت الله مهامی خاطرنشان کرد: امروز که میلاد امام زمان (عج) است، روز سربازان گمنام امام زمان نیز هست، سربازانی که همواره برای حفظ امنیت جامعه اسلامی تلاش می کنند.
وی با تاکید بر عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: امنیت به عنوان سلامتی نعمت بزرگی است و زمانی که از دست رفت قدردان آن خواهیم بود پس باید برای حفظ آن امنیت تلاش کنیم. “
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جامعه جهانی که از جنگ اوکراین سر و صدا می کند چرا در قبال جنایت عربستان کاری نمی کنند و عجیب است که مدعیان مبارزه با نژادپرستی هیچ چیز را نمی گویند.
وی گفت: ما با خونریزی در همه جا مخالفیم و امیدواریم خداوند با آمدن حضرت حجت (عج) حکومت های ظالم را نابود کند.
آیت الله مهامی خاطرنشان کرد: در سالی که روزهای پایانی دولت جدید را پشت سر می گذاریم، نیروهای جدیدی روی کار آمده اند و البته انتظار جدیدی نیز پدید آمده است، لذا خادمان تلاش کنند تا شاهد گشایش و گشایش در همه عرصه ها باشیم. سال جدید .
وی ادامه داد: دیروز بازدید رئیس قوه قضاییه از زاهدان را داشتیم و در مورد مسائل استان صحبت کردیم و با توجه به وسعت استان و تعداد پرونده ها تاکید کردیم که نیروی کار لازم باید توسط بومی ها تامین شود. نیروها.”

هدف از برگزاری جشن های نیمه شعبان گسترش فرهنگ انتظار است
حجت الاسلام والمسلمین مراد نورایی، همسفر امام جمعه موقت سراوان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت:
وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در میدان های مختلف در پاسداری و دفاع از کشور و مجاهدین خاموش پیدا و پنهان شده اند که بی نام و نشان هستند و امنیت مردم و کشور و امنیت و امنیت ایران را تامین می کنند. دستگاه های اطلاعاتی، اخلاقی هستند و به حیثیت مردم اهمیت می دهند.
نورای یار ادامه داد: واجب است همه زمینه ساز ظهور این امام جماعت شوند و با ظهور او منجی عالم بشریت عدالت در سراسر جهان گسترش یابد.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ مهدویت یکی از سنگرهایی است که می تواند باعث ایجاد ایمان و اخلاق در جوانان شود، تصریح کرد: جوانان باید فرهنگ مهدویت را به درستی و اصولی بشناسند و ایمان را آموزش دهند. در مهدویت و امام نسل جوان.
وی بابیان اینکه نیازمند ترویج و نشر عمیق مسائل مهدویت هستیم، افزود: با ترویج فرهنگ مهدویت، عشق به امام زمان (عج) در بین جوانان گسترش می یابد.
نورای یار با اشاره به لزوم تبیین سیره اهل بیت برای جوانان خاطرنشان کرد: باید با استفاده از فرصت از نیمه شعبان فرصت آشنایی با امام زمان (عج) فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید