واکنش دانشجویان دهدشتی به حادثه تروریستی شاهچراگ/چرا مدافعان حقوق بشر سکوت کردند؟


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907015

دانش آموزان دهه 80 شهرستان دخدشت ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ گفتند که تا آخرین قطره خون در کنار انقلاب و رهبر خود خواهند بود و دشمن بداند که شهادت آرزوی همه ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، چهارشنبه 13 آبان مردی مسلح با ورود به معبد مقدس شاهچراگ به سوی نمازگزاران این معبد تیراندازی کرد که در این حمله تروریستی 15 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه جریان تکفیری داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان در کشتار بی‌رحمانه زائران بی‌دفاع حرم شاهچراغ در حالی رخ داد که شاهد سکوت مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان هستیم.

پس از حادثه تروریستی دهه 80، دانش آموزان شهرستان دهدشت این جنایت را محکوم کردند و حامیان این افراد را در این حادثه دخیل دانستند و اعلام کردند کسانی که برای مهسا امینی از هشتگ استفاده کردند، چرا در قبال شهدای شاهچراغ سکوت کرده اند؟ و برای آرتین که تمام خانواده اش را در این جنایات وحشتناک از دست داده است، چرا سکوت کرده اند؟

این دانشجویان اعلام کردند که تا آخرین قطره خون از انقلاب و رهبر خود حمایت خواهند کرد و دشمن باید بداند که شهادت آرزوی همه ماست.

کلیپ گفتگوی این دانشجویان را در زیر مشاهده کنید؛

دیدگاهتان را بنویسید