پیام تسلیت قالیباف پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراگ


ساعت: 21:22
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906228

رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان در حادثه تروریستی عصر امروز در حرم احمد بن موسی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدباقر کلیباف با ابراز تأسف و تأثر از حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران و هموطنان عزیز شد، نوشت: در روزهای اخیر که یادآور می شود. از جنگ احزاب و تشکیل همه جانبه دشمنان، آنها با تمام توان و ظرفیت خود نتوانستند به اهداف شوم خود برسند. اما این بار با رفتار تروریست های تکفیری و شلیک گلوله به سمت مردم مستضعف، بی دفاع و متدین، آنها را به خاک و خون کشیدند و نشان دادند که اساس کینه و دشمنی آنها در دین مردم است.
سخنگوی شورای اسلامی افزود: این فاجعه دلخراش پایان اختلاف با همه کسانی است که در هفته های اخیر زمینه ساز توطئه های دشمن و ایجاد بی نظمی شدند.
قالیباف یادآور شد: ملت شریف ایران با این گونه اقدامات تحقیرآمیز و ناجوانمردانه ثابت کرده اند که از مواضع انقلابی خود کوتاه نمی آیند و کوتاه نمی آیند.
وی ادامه داد: لازم است مسئولان امنیتی و انتظامی با جدیت عاملان و عوامل این حادثه خونین را شناسایی و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مجروحان رسیدگی کنند.
کلیباف در پایان ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده شهدای این حادثه، برای روح شهدا و مسئولین عالی رتبه و همچنین برای مجروحان و مجروحان، علو درجات را تسلیت گفت. و شفای کامل از درگاه خداوند، اعلیحضرت دعا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید