فعالان حقوق بشر همواره در قبال کشتار مسلمانان سکوت کرده اند


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816460

امام جمعه عربستان با اشاره به کشته شدن 81 مسلمان و 41 شیعه گفت: این افراد به بهانه تروریسم در مقابل ماهواره ها اعدام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک نیمه شعبان و میلاد امام دوازدهم شیعیان، اظهار داشت: این عید وعده انبیا و آرزوی همه پیامبران موحد و مستضعف است. توسط جهان

وی با بیان اینکه هیچ پیامبری نگفته است که همه رسالت های خود را انجام داده ام، گفت: همیشه افرادی بودند که او را از انجام همه رسالت های پیامبران باز می داشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه صاحبان زر و قدرت و نفاق مانع از انجام همه رسالت های پیامبر(ص) شده اند، تصریح کرد: اهل نفاق ظاهراً از انسانیت و دین حرف می زنند اما عمل آنها خلاف آن جهل به ظلم است. مردم. پیروز شدن

وی با بیان اینکه همه انبیا و عده ای گفته اند که پایان تاریخ ختم سعادت است، گفت: حضرت مهدی (عج) به اهداف دیگر انبیا خواهد رسید.

آیت الله خاتمی با اشاره به روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) ادامه داد: نعمتی که هرگز برآورده نمی شود، سلامتی و امنیت است و سربازان گمنام امام زمان (عج) شبانه تلاش می کنند تا به ما امنیت بده.»کردن.

وی با بیان اینکه رئیس کل اطلاعات پایگاه عظیمی برای مبارزه و جهاد ایجاد کرده است، افزود: رهبری می فرمایند: در این وزارتخانه یک جناح وجود دارد و این جناح انقلاب است.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت ایران گفت: مهمترین سرمایه ایران در آن زمان نفت بود و اتحاد رهبران سیاسی و مذهبی در کنار هم باعث موفقیت ملی شدن صنعت نفت شد. “

وی با اشاره به سالگرد هجوم وحشیانه حکومت پهلوی به مدرسه فیضیه قم گفت: در این روز دولت تاگوت دانش آموزان شهید بی دفاع را کشت و قرآن و کتاب و ائمه را به آتش کشید.

آیت الله خاتمی با اشاره به شصت و یکمین سالگرد عملیات باشکوه فتح المبین در فروردین ماه گفت: اکثر شهدا در اسفندماه به شهادت رسیدند.

آیت الله خاتمی با اعلام اینکه بزرگترین جرم کار فقط آمریکاست، خاطرنشان کرد: کسانی که در مقابل آمریکا بودند و مقاومت کردند، پیروزی از آن آنهاست.

وی با اشاره به کشته شدن 81 مسلمان و 41 شیعه در عربستان گفت: این افراد به بهانه تروریسم علیه ماهواره ها اعدام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید