حمله سربازان گمنام امام زمان (عج) به شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815090

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در یک ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) ضربه سنگینی به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در استان وارد کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، به نوعی مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در هفتمین نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان افزود: در داخل ایران با هوشیاری نیروهای امنیتی. نیروها، این تهدیدات خنثی شد و ضربه لازم به تور زده شد.

وی ادامه داد: راهزنان استخدام شده توسط سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این شبکه تنها به خاطر پول جذب شده و قصد تخریب آن را داشتند.

وی گفت: آذربایجان غربی استانی پیشرو در مبارزه با اراذل و اوباش است.

وی تاکید کرد: منظور ما اراذل و اوباش فقط به معنای عام آن یعنی ناقض نظم عمومی نیست و در جامعه امن هستیم، بلکه افرادی هستند که در مسائل اقتصادی، مرزی، سیاسی و امنیتی جامعه را تهدید می کنند و باعث ایجاد استرس برای مردم می شوند، اراذل و اوباش. “و ما اراذل و اوباش محسوب می شویم.

وی مبارزه با فساد، مبارزه با ظلم و تبعیض را محوریت وزارت اطلاعات عنوان کرد و گفت: حفظ امنیت و منافع ملی برای ما اولویت بالایی دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به نقش رسانه ها در مدیریت افکار عمومی گفت: رسانه ها نباید با شفاف سازی و کارشناسی در بحث های خود اجازه سوء استفاده از بیگانگان را بدهند.

وی در ادامه به تشریح برجام افزود: خطوط قرمزی از سوی ایران در خصوص برجام وجود دارد که امیدواریم به نتیجه مثبت برسیم. اما باید بگوییم که منافع ملی برای تیم مذاکره کننده در اولویت است.

وی یادآور شد: دولت چرخه های اقتصادی کشور را به برجام ربط نداده بود و در همان شرایط سخت تحریم ها نفت صادر می شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی همچنین در رابطه با پرونده تخلفات برخی ادارات شهرستانی در این استان گفت: این پرونده دوران قضایی خود را می گذراند و همزمان در دادگاه پیگیری می شود.

وی ادامه داد: البته افراد آزاد شده در این پرونده با قرار وثیقه دلیلی بر محکومیت آنها نیست و باید محاکمه پایان یابد.

وی تاکید کرد: دستگیری دست اندرکاران این پرونده ها در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.


چرا شهرداری باید با پول بیت المال تیم داشته باشد؟

برخی ارتباط با تیم ورزشی شهرداری ارومیه و هزینه های بیت المال برای این بخش می افزاید: تاکنون میلیاردها تومان برای باشگاه والیبال شهرداری ارومیه هزینه شده است که هیچ دستاوردی برای آنها نداشته است. آیا حیف و آرزوی بیت المال نیست.

وی ادامه داد: بهتر نیست این پول برای تسریع خدمات مردم هزینه شود و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش به میدان بیایند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با تبریک سالروز میلاد امام زمان (عج) به مردم این نوید را داد که در روزهای آینده دستاورد بزرگی از اقدامات سربازان گمنام در رسانه ملی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید