توهین یک مدیر بورس به شهدا/ امنیت و آسایش امروز مرهون خون این شهداست.

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922633

سعید اسلامی بیدگلی که از مدیران بورس کشور است، در اظهاراتی توهین آمیز در آستانه سومین سالگرد شهید سلیمانی، شهدا را ساختگی و تبلیغاتی خواند و این بزرگواران را به ورزش سیاسی تشبیه کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سعید اسلامی بیدگلی که در حال حاضر عضو شورای عالی بورس است و در سایه امنیت بین المللی، اجتماعی و اقتصادی که شهدایی چون شهید سلیمانی در کشور ایجاد کردند، مدرک علمی خود را به صورت پولی، مالی و صنعتی دریافت کرد. گرایش هایی از دانشگاه شهید بهشتی و دانشکده مهندسی شریف و پیش از آن در دانشکده های علامه خالی تهران و در سایه این حمایت های دولتی سمت هایی مانند شرکت سرمایه گذاری اعظم، شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی و … را بر عهده داشتند. وی همچنین عضو شورای عالی بورس است و به این فضای امن اقتصادی پایبند است

توهین یک مدیر بورس به شهدا با اشاره ضمنی به شهید سلیمانی


این در حالی است که همین مردمی که با سرمایه و حمایت بیت المال توانستند به جایگاه اقتصادی دست یابند و در سایه رشادت ها و شهادت این شهدای گرانقدر به راحتی سکه به سکه سوار شوند و مسئولیت پس از آن. مسئولیت در رزومه خود، امروز و در این برهه حساس سیاسی و اجتماعی اظهارنظرهای ناشایست و توهین به شهدا می کنند.

این افراد جسارت خود را به حدی رسانده اند که در شبکه های اجتماعی، در سالگرد شهادت حاج قاسم و در روزهایی که مراسم بزرگداشت این شهید والامقام برگزار می شود، در پستی که با توجه به وقت گذشت، به خود اجازه محکومیت داده اند. از انتشار آن فقط می‌توانیم این تصور را داشته باشیم، شهدا را با کسانی که حتی به این بزرگواران نزدیک نیستند مقایسه کنیم و اسرار روحشان را در این فضا منتشر کنیم.

5471a915 7b08 4e01 a29e 3724a6917077 خبر خاکستری

امثال این عضو هیئت مدیره بورس کشور (سید اسلامی بیدگلی) که آشکارا به شهید سلیمانی توهین کرد و شهید سلمانی را قلابی و مبلغ خواند. و اقدامات این شهدای بزرگوار را کمتر از بازی یک ورزشکار می داند.

درد در استخوان مردم نجیب کشور است، وقتی چنین افرادی در دانشگاه های دولتی و بورس پست دارند و در دانشگاه های کشور به نام استاد و دانشیار ذهن را مسموم می کنند. دل جوانان با این اظهارنظرهای پوچ و در نهایت حقوقشان، خزانه سفره هایشان را برای این اجرا می گیرند.

به گزارش دانا؛ امروز پاسخگویی این افراد ضروری است و خبرگزاری دانا نیز آماده دریافت هرگونه پاسخ از سوی این فرد یا افراد است. اما در کنار همه اینها عزل و استیضاح چنین افرادی یک مطالبه عمومی امروز است و امیدواریم مسئولان دولتی برای پاسخگویی مردم گام های محکمی بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید