شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کردند و اسلام را زنده کردند/امروز امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار شهداست.

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793307

پرچم کشوری حاج قاسم میرحسینی بر سر مزار شهید به اهتزاز درآمد.

یادواره شهید کشوری حاج کاسم میرحسینی و شهدای فرهنگی در شهرستان زهک با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز کشور بیش از هر چیز مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده های آنان است، برگزار شد.

به گزارش راه دانا به نقل از عصر هامون، یادواره شهید کشوری حاج کاسم میرحسینی و شهدای فرهنگی زهک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز اقبال لاهور برگزار شد.


طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم

حجت الاسلام والمسلمین پوراندوه امام جمعه زچک در ابتدای این یادواره با بیان اینکه شهدا در این دنیا با خدای خود تجارت و تجارت می کنند، گفت: رسیدن به خدا تنها تجارتی است که ارزش جانفشانی را دارد، شهدا انسان های وارسته ای بودند که با خدای خود معامله کردند. به معنای واقعی کلمه این دنیا را فانی دید و از این دنیا گذشت تا به خدا برسد و به جای آنها در بهشت ​​باشد.

وی با بیان اینکه خداوند بهترین خریدار هستی است، افزود: شهدا راهنمای انسان هستند و در این هستی به خوبی زندگی کرده اند و می درخشند و امروز باید با شناخت عمیق به این عزیزان راهنمای خوبی باشیم. هدف و آرمان های شهدا.»

امام جمعه ضحاک گفت: همه باید تلاش کنیم شرمنده شهدا نباشیم و در مسیر آنها حرکت کنیم.

صداقت، سادگی، اخلاص و ایمان به خدا از ویژگی های شهداست


حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان شهدا را سرمایه ها و افتخارات واقعی ایران اسلامی دانست و گفت: شهدا به رسالت خود عمل کردند و امروز عرصه آزمون ها و اقدامات ما هستند.

وی با بیان اینکه شهدا دلاورمردانی بودند که به معنای ایثار و ایثار بودند و درس عزت و سربلندی را به دیگران آموختند، افزود: شهدا با جان گرانقدر خود از استقلال و آزادی این مرز و بوم دفاع کردند و رفتند. بار سنگینی از مسئولیت. «آنها توسعه، توسعه و پیشرفت را به ما سپردند.

وزیر تصریح کرد: شهدا به رسالت خود عمل کردند و امروز برای خود میدان آزمایش را درو خواهیم کرد و فردا ثمره آنچه امروز در آینده این زمین انجام دادیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که امروز شرمنده شهدا نباشیم و فردا مدیون فرزندانمان باشیم، ادامه داد: شهدا زنده اند و تا ابد حقیقت تاریخ خواهند بود و در اندیشه و ذهن استوار و پایدار خواهند ماند. بشریت برای همیشه

به گفته راکشانی، صداقت، اخلاص، پاکی، پاکدامنی، سادگی، مهربانی، نوع دوستی، اخلاص و ایمان به خدا از ویژگی های شهداست و باید برای آنها راهنمایان خوب و راستین باشیم.

دشمن شناسی مهمترین ویژگی شهداست

سردار پرویز آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان در یادواره شهید ملی حاج کاسم میرحسینی و شهدای فرهنگی زهک نیز با تاکید بر اینکه شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کردند و اسلام را زنده کردند، با شهدا گفت: پیمان بزرگ برای استقامت و ثبات

وی بیان کرد: شهدا ویژگی های مهم و ارزشمندی دارند که مهم ترین آن دشمن شناسی است و بدین ترتیب از تمام وجود و تمام وجود خود گذشته اند.

این مقام مسئول اذعان داشت: امروز دشمن در جبهه های مختلف علیه ملت ایران توطئه می کند و از طرق مختلف سعی در ضربه زدن به نظام دارد و ما باید هوشیار و بصیر باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه آموزشی همچون ایام دفاع مقدس امروز نیز نقش خوبی را ایفا کرد و قدم در راه آرمان های شهدا گذاشت، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ما کمک می کند تا در این راه بیشتر گام برداریم. مسیر. صاف و به درستی حرکت می کند.”

آبسالان گفت: امروز باید باورها و باورهای دینی تقویت شود تا جوانان و نوجوانان بهتر با آرمان ها و اهداف شهدا آشنا شوند.


وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و در دنیای ارتباطات و تحولات محسوس جهانی باید یاد و نام شهدا را اطاعت و یاری کنیم، افزود: نباید ولایت و ولایت را فراموش کنیم و آن را به عنوان یک وظیفه مهم جدی بگیریم. “

امروز امنیت و آرامش مدیون رشادت های شهداست

فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون رشادت ها و رشادت های شهداست و آنچه امروز ایران اسلامی دارد به برکت پاکان است. خون آن عزیزان.”

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی دنیا و کشور مهمترین لحظه ای که دشمنان به دنبال آسیب رساندن به آن هستند وحدت شیعه و سنی است، افزود: دنیای کنونی دنیای پیچیده ای است و بصیرت و هوشیاری در این شرایط است. یک اصل مهم و غیر قابل انکار. .

مالکی در ادامه با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و توسل به نام این عزیزان زمینه ساز بسیاری از اقدامات جاری است، گفت: همه نیروها.

به گفته وی، ایران همواره به دنبال صلح و دوستی و فرستاده روابط دوجانبه در شرایط برابر است، اما از استقلال و تمامیت ارضی خود با تمام توان دفاع و دفاع می کند.

نماینده مردم زاهدان گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون رشادت ها و رشادت های شهداست و آنچه امروز ایران اسلامی دارد به برکت خون پاک این عزیزان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید