جریان هنر انقلاب مدیون نهضت شهداست/ آغاز برنامه های هفته هنر انقلاب به یاد شهید «هادی باغبانی»


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820590

میثم مرادی بیناباج گفت: جریان هنر انقلاب همانطور که بیانگر ارزش های پاسداشت مقدس و انقلاب است، همواره مرهون نهضت شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا میثم، مرادی بیناباج صبح امروز با حضور در شهرستان بابلسر با پدر و مادر شهید مدافع حرم هادی باغبانی دیدار و در خصوص شأن و جایگاه شهدا در عرصه هنر انقلاب گفت.

مرادی بیناباج با همراهی رئیس و معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری مازندران فرا رسیدن هفته هنر انقلاب را فرصتی برای تجلیل و تجلیل از هنرمندان و چهره های شاخص هنر انقلاب دانست.

وی افزود: شهید هادی باغبانی از جمله کسانی بود که با شهادت خود پس از سال ها به عرصه هنر اعتماد و هویت بخشید.

مرادی بیناباج گفت: هنر انقلاب همانطور که بیانگر ارزش‌های پاسداشت مقدس و انقلاب است، همواره مرهون نهضت شهداست.

این مقام مسئول ادامه داد: هنرمندان همیشه در جبهه فرهنگ و اندیشه جنگیده اند و شاید کمتر پیش آمده باشد که هنرمندان به تنهایی در معرض شهادت قرار گیرند و جالب اینجاست که پس از شهادت سید مرتضی آوینی که یکی از آنها بود. از بنیانگذاران عرصه هنر، روزها به یاد هفته هنر انقلاب مزین شده است. . شهادت هادی باغبانی تکرار خاطره شهید آوینی است.

معاون استان های حوزه هنری گفت: شهید هادی باغبانی الگوی هنرمندانی است که علاقه مند به ادامه راه او و شهدا و راه انقلاب اسلامی هستند.


6c1a420f b417 45bf b54b d76ca30dcd37 خبر خاکستری

وی افزود: اینکه هادی باغبانی موفق به حضور در جبهه مقابله با تکفیری ها در سوریه شد به دلیل نان حلال و تربیت صحیح پدر و مادرش است و امروز با ارادت و احترام به خدمت ایشان رسیده ایم و امیدواریم در آستانه هفته هنر انقلاب و شروع فعالیت های هنری) ما را در رسیدن به اهدافمان در سال جاری که سال تولید و جهاد است که بیانگر ارزش های انقلاب و آرمان های من است یاری کنند. خمینی را داشته باشید، درست دنبال کنید.

مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به هفته هنر انقلاب گفت: حوزه هنری نسبت به فعالیت های فرهنگی و هنری شهید باغبانی و همچنین ویژگی های استثنایی اخلاقی و معنوی وی اهتمام ویژه ای دارد و این امر این نشست نقطه آغاز فعالیت است.«امسال هفته هنر انقلاب در مازندران است.

وی برنامه ها و تولیدات حوزه هنری مازندران را مسیری برای رسیدن به ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: شهید باغبانی نمونه ارزشمندی از هنرمند فداکار حقیقت و انقلاب است و امیدواریم روح ملکوتی ایشان ما را در این راه یاری کند. روزها.”


70d3b0e9 20c9 4050 ba5b 4086735e9737 خبر خاکستری

در این دیدار پدر، مادر و خواهر شهید هادی باغبانی به بیان خاطراتی از شهید پرداختند و ویژگی های عقیدتی، مراقبت های رفتاری، سیاست های اجتماعی و دموکراتیک، اعتقادات دینی و سایر بینش ها و ارزش های اخلاقی شهید را برجسته کردند.

در پایان دیدار پدر و مادر شهید تصویری گرافیکی از چهره شهید هادی باغبانی از حوزه هنری مازندران ارائه شد.

b6c4da0b 917f 41ac add5 54c0be65953b خبر خاکستری

در دیدار جمعی از کارکنان حوزه هنری با خانواده شهید مدافع حرم هادی باغبانی، برنامه ها و فعالیت های هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری مازندران با یاد و خاطره شهید باغبانی آغاز شد.

گفتنی است هادی باغبانی قبل از شهادت در سوریه و در حوزه حفاظت از حرم در دوره های آموزشی و مستندسازی در حوزه هنری حضور فعال داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید