برای تداوم انقلاب باید جهاد تبیین ادامه یابد. عظمت ایران مدیون خون شهداست


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808968

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی:

محمد واحدی با تاکید بر اینکه باید برای ایران ارزش قائل باشیم و برای سربلندی آن تلاش کنیم، گفت: بر این اساس برای حفظ انقلاب و عظمت آن باید جهاد تبیین ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد واحدی نماینده مردم پنج شهر شمالی خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرتراک با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ذخیره ای ماندگار در تاریخ معاصر است، اظهار داشت: این امر به عنوان ذخیره ای ماندگار در تاریخ معاصر به شمار می رود. .

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد خود را ملت کوچکی بدانیم، ادامه داد: این تا زمانی است که ملت ایران آنقدر بزرگ و شجاع است که تمام معادلات جهانی را زیر پا بگذارد و حضور این ملت برای دشمنان ایران غیرقابل تحمل است. “

واحدی افزود: وضعیت معیشتی و اقتصاد مردم خوب نیست، بسیاری از مردم در شرایط سخت بخصوص در مناطق فقیرنشین زندگی می کنند، اما باید بدانید که عظمت و ثروت ایران بیش از آن چیزی است که در این کشور دیده می شود، اما ایران کشور بزرگی است. و قدرتمند

وی با تاکید بر اینکه باید برای ایران ارزش قائل باشیم و برای سربلندی آن تلاش کنیم، افزود: عظمت این کشور به برکت خون شهداست. وقتی گفته می شود شهدا زنده اند و وجودشان مایه خیر و برکت در بین ماست، باید باور کنیم که حتماً باید شهدای راه تعالی کشور را شفاعت کنیم.

واحدی با بیان اینکه 95 درصد از چهره های مطرح علمی دنیا در رده های پایین و متوسط ​​به مقام های بالای علمی رسیده اند، گفت: دانش آموزان باید برای سربلندی خانواده و کشور خود تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید