دشمن از اقتدار و اراده ملت ایران هراس دارد/ انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست

وی افزود: هرگز نگفتند حق ما چیست و نگفتند وظیفه و بدهی ما چیست. وقتی دیدند انقلاب اسلامی مورد هجوم رژیم بعث عراق است، در حالی که آن رژیم مورد حمایت همه جانبه غرب و شرق است، قیام نکردند و از کیان این سرزمین دفاع نکردند.

سردار کهنسال ادامه داد: شهدای ما وقتی دیدند آبروی این مملکت خدشه دار شده، وقتی دیدند امنیت این مملکت در خطر است، وقتی دیدند دین، ناموس، حیثیت و امنیت این مملکت زیر پا گذاشته شده، خودشان بودند. اقدام کردند و از انقلاب و ناموس و حیثیت و امنیت این مردم دفاع کردند.

فرمانده پدافند موکسس گفت: این کلام نورانی امام حسین(ع) همواره زمزمه شهدای ما بوده است که «موت یغیر الحیا» یعنی مرگ با عزت بهتر از زندگی است. با تحقیر). این سرزمین بلند است چرا که اگر فرهنگ شهادت در این کشور نبود، نظام سلطه هزاران بار سخت تر از بلاهایی بود که بر سر مردم عراق، افغانستان، سوریه، فلسطین، یمن و… دشمنان همچنان ادامه دارند بله جنایات آنها در منطقه ادامه دارد.

سردار کهنسال افزود: اگر واقعاً شهادت شهدا دشمن دین، عزت و حتی تاریخ را برای این ملت باقی نمی گذاشت و شهدا از این مرز و بوم دفاع می کردند، شهید سید گلمرضانذرپور فرمانده بسیار شایسته ای در دوران دفاع مقدس بود. بخشی از پیروزی در عملیات والفجر 6 مرهون رشادت های این شهید بزرگوار است.

وی گفت: شهید سید گلمرضانذرپور هم فرمانده پدافند هوایی و هم فرمانده تجهیزات بود. در حالی که می خواستند چیزی زیباتر از روحمان داشته باشیم که در راه خدا بدهیم.

فرمانده جبهه مقاومت گفت: حاج قاسم سلیمانی بارها گفته است که ما مدیون این ملت هستیم و اگر هزاران بار جان خود را فدای این ملت کنیم ارزشش را دارد و این شهدا فکر و اندیشه الهی داشتند به شکرانه سعید آل -شهدا و شهدای دیگر از دشت کربلا و هر یک از این شهدا تا امضای شهادتشان کشته نمی شوند.

سردار کهنسال ادامه داد: شهید سلیمانی شهدا را دید و حتی با دوستان شهیدش صحبت کرد و گفت اگر شهید نباشی شهید نمی شوی چون شهید یعنی شاهد و می بیند. حاج قاسم می دانست چگونه و از چه عنصر شیطانی شهید می شوند.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور جهان است. در دنیایی که همه مظلوم هستند و چشم امت اسلامی به ولی فقیه است، امنیت یک قدرت واقعی و ابرقدرت است. «صهیونیست ها را بفشارید تا دشمن کابوس مرگ را ببیند.

وی ادامه داد: بنابراین این قدرت با اتکال به خداوند متعال به دست آمد و این شهدا به پیروزی و برخی از خدا ایمان آوردند. شهدا از روش و سیره اهل بیت علیهم السلام پیروی کردند و یقین داشتند که پیروزی و پیروزی از آن این ملت است.»

فرمانده جبهه مقاومت گفت: از آنجایی که یک نیروی کوچک در غزه در حال تبدیل شدن به یک نیروی نظامی قدرتمند و بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است، به این دلیل است که زیر پرچم اسلام و اهل بیت علیهم السلام و چه هستند. معادلات جهانی و محاسبات علمی چنین نیرویی؟» و این می تواند عزت یک ملت کوچک را بسازد.

سردار کهنسال گفت: شهدا مؤمنان واقعی هستند. شهادت حاج قاسم قیامت را برافراشت و تحولی عظیم در تاریخ بشریت ایجاد کرد. امروز جمهوری اسلامی در دنیا به قدری قدرت پیدا کرده که آمریکایی ها را شکست می دهد و آنها جرات جواب دادن ندارند.»

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) فرمودند این انقلاب در قلب انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) خواهد بود، اسلام دژهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، هر چند به آن نزدیک می شویم. انقلاب بزرگی است و ما مطمئن هستیم که این حوادث منجر به یک حادثه بزرگ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید