انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت حملات دشمن به عزت و اقتدار رسیده است / ما افتخارات امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم

زمان: 18:29
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775939

فرمانده ستاد منطقه ای شمال غرب ارتش:

فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور با استناد به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت حملات دشمن به عزت و اقتدار رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ سرتیپ علی حاجیلو امروز در یادبود 824 شهید استان زنجان با بیان اینکه در 65 سال دفاع مقدس ، حدود 65 کشور از رژیم بعث عراق حمایت کردند ، گفت: انقلاب اسلامی ایران تحت تحریم های کامل ، به ویژه تحریم های نظامی در برابر همه حملات دشمن

وی با تأکید بر اینکه به دستور امام راحل ملت ایران ، علیه دشمن متحد می شوند ، افزود: “

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت: ما با تقدیم بیش از 200 هزار شهید جوایز زیادی را برای انقلاب اسلامی به دست آوردیم.

وی با تأکید بر اینکه پیشرفت و توسعه کشور یکی از این تمایزها است ، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا ، ایثارگران و جانبازان به اوج افتخار خود رسیده است.

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه اگر ما امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و قدرتمندترین کشور منطقه هستیم ، به لطف قربانیان رزمندگان است ، اظهار کرد: اگر بحران اخیر منطقه را تماشا کنیم ، آنها متوجه خواهند شد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در منطقه جز کلام قرآن و حفظ کرامت انسانی حرف دیگری برای گفتن ندارد ، گفت: پیشرفت های زیادی صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش با اشاره به اینکه امروز کشور ما قدرتمندترین کشور منطقه است و بر همه اراده ها حاکم است ، گفت: همه این افتخارات با کمک شهدا و ایثارگران به دست آمد.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش تلاش می کردند جمهوری اسلامی ایران را از پیروزی انقلاب سرنگون کنند ، تصریح کرد: در این قسمت اتفاق افتاد.

سرتیپ حاجیلو گفت: نیروهای مسلح کشورمان در شرایط کامل تحریم ها به پیشرفت بسیار خوبی دست یافته اند و به شدت به فناوری روز مجهز هستند.

وی گفت: استان زنجان پایتخت شور و جهاد و شهادت است و پس از هشت سال دفاع ، سپس در پویایی انقلاب نقش آفرینی کرد و سپس به ایفای نقش می پردازد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت: جوانان استان زنجان از جمله جوانان بی نظیر کشورمان هستند ، زیرا جوانان پرچم داران به عنوان دومین گام انقلاب معرفی شدند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید