عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم/امام جمعه گچساران: خون شهدا جهان را بیدار می کند


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907096

امام جمعه گشاران گفت: دشمن با قیام و توطئه بیشتر به آخوند خیانت می کند، هرچند این نظام یک نظام مظلوم و مقتدر است و خون پاک و مطهر شهداست که جهان را بیدار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس روانبخش دیهیم خوب ، فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: گچساران نسبت به امنیت خوبی دارد. به چند شهر دیگر کشور که با تلاش شورای تدارکات و نهادهای امنیتی و عدلی و بصیرت مردم انجام شد.

وی بیان کرد: در 22 آبان با اتفاقاتی مانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، بسیج دانشجویی و تامین روستایی و عشایری مواجه هستیم.

فرماندار گچساران با اشاره به حضور شهدای تروریست حارثه شهجیرق در این شهرستان گفت: حادثه تروریستی شاهجیرق قلب هر انسانی را به درد آورده است، شهادت این مردم بی گناه و مظلوم را تسلیت می گوییم. دشمنان با ارتکاب این گونه اقدامات علیه ملت ایران اسلامی تلاش های ظالمانه خود را نشان داده اند.


6aed9e3c c6b7 4440 978c 72fa023bed70 خبر خاکستری

وی گفت: دشمن تلاش می کند مردم و مردم ما را از ارزش های انقلاب دور کند. ما عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم و باید به شهدا ادای دین کنیم و همه اهداف شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم و کاری انجام دهیم.» جوانان باید از شهدا الگو بگیرند.

دیهیم خوب گفت: قبل از روشن شدن موضوع از عده ای انتظار نمی رفت که اظهار نظر کنند و الان آمدند و طرفین را به آرامش دعوت کردند. در چنین اتفاقاتی چهره اصلی برخی افراد مشخص می شود.

وی افزود: از ادارات شهرستان های مروم و گچساران دعوت می کنیم در استقبال و بدرقه دو شهید والامقام این حادثه دلخراش مشارکت هرچه بیشتر داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد: مرکز نگهداری افراد بی خانمان توسط خیرین با نظارت اجتماعی اداره می شود که در حال حاضر بخشی از نیازهای خود و رفت و آمد دانش آموزان با مشکل مواجه است که نیازمند کمک خیرین است.

دیهیم خوب افزود: برخی افراد از اموال دولتی سوء استفاده می کنند و طبق اخطارها به کار خود ادامه می دهند. با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: شرکت برخی از مدیران در مراسم فرهنگی متاسفانه با بی ادبی همراه است، انتظار می رود همه مدیران و کارکنان در استقبال و اعزام دو شهید مشارکت داشته باشند.


83395396 687f 49c1 9d8f eb7a84ac7e27 خبر خاکستری

فرماندار گچساران تصریح کرد: در ساخت و ساز باید محرمانگی رعایت شود و قبل از هر اقدامی از ادارات استعلام شود. به دلیل کوتاهی در این امر توسط مدیران قبلی مشکلاتی به وجود آمد.

دیهیم خوب با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از دستگاه های اجرایی گفت: خدمات رسانی در برخی از بخش ها ضعیف است، متأسفانه هر چه فضای درمانی ما بیشتر شود، کادر درمانی کمتر می شود. رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران باید پاسخگوی نیاز مردم باشد، خدمات برق و آب نیز باید پاسخگوی نیاز مردم باشد، مردم بارها در خصوص سلامت و پاکیزگی شهر پیام داده اند و شهرداری باید این موارد را در اولویت قرار دهد. مسائل ما آنچه را که نیاز دارند می دهیم.

وی افزود: باید با انشعابات و متخلفان غیرمجاز برخورد قانونی شود، تمام پروژه هایی که اجرا نشده باید لغو شوند، بسیاری از آنها فقط نام پروژه دارند و زمین آنها در این زمینه تعیین شده است، هیچ اداره ای نباید زمین را واگذار کند. بدون توافق مدیر و کارگروه.

فرماندار گچساران ادامه داد: نظارت بر بازار باید با جدیت بیشتری انجام شود. بازار گچساران مدتی است رها شده و متولیان امر باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند. مدیران هماهنگی های لازم را برای خروج از شهر برای ماموریت های خود انجام داده اند. دادن

سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: این روزها با درایت شورای تامین و قضایی و انتظامی شاهد حوادثی در سایر نقاط کشور در گچساران بوده ایم. سیستم ها و بصیرت مردم، شاهد آرامش در این شهر هستیم.

وی گفت: حادثه ای در شیراز رخ داد که دل هر انسانی را به درد آورد، آنهایی که برای مهسا امینی و زن آزادی زنده از هشتگ استفاده کردند. آنها از هشتگ برای این حادثه دردناک خودداری کردند، درس های خوبی از این حوادث گرفته شده است، مردم می دانند چه اتفاقی افتاده و هرگز با دشمنان نظام همسو نخواهند شد.

محقق زاده تصریح کرد: هفته بسیج دانش آموزی و 22 آبان را در پیش داریم و از این مناسبت ها استقبال می کنیم. ما به عنوان افسران مجری قانون که از رده های بالاتر انتخاب می شوند، نسبت به مکان ها و دفاتر خود تعهداتی داریم.


dea6f566 3dce 47ef 8bc6 3b59fd8a6eb4 خبر خاکستری

فرمانده ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی روسای ادارات مسائل امنیتی را درک نمی کنند، اگر روی دیوار دفتر شعار نوشته شود و آن را پاک کنند، حاضر نیستند آن رنگ را به حالت اولیه برگردانند و یا وجود دارد. شیشه شکسته، آن را تعمیر کنید.رؤسای بهتر است در مورد محل وسایل تحت نظارت خود اقدام کنند.

محقق زاده تصریح کرد: مردم گچساران هر چه بیشتر در مراسم استقبال و وداع با دو شهید حادثه تروریستی شاهچراغ شرکت کنند.

حجت الاسلام حجازی امام جماعت گچساران نیز افزود: دشمن با ترفند و ترفند رعب و وحشت ایجاد می کند، احتمال خیانت به آخوندها و افشای بیشتر حقایق امت اسلامی بیشتر است. این نظام یک نظام مظلوم و مقتدر است، این خونها عالم پاک و پاک را بیدار کند، آن زن مظلوم چه جنایتی مرد که بچه اش را در آغوش گرفت و در خون خودش غلتید، آیا جنایت کرد؟

امام جمعه گشاران ادامه داد: این خون های پاک و پاک بیانگر حقیقت این امت اسلامی است. پیکر مطهر دو شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراگ که اهل شهرستان بهمئی هستند، بعدازظهر ساعت 16 به گچساران تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید