همه دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم / هر جا از مردم غافل شدیم آسیب دیدیم


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843095

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم، گفت: ثبات اقتصادی کشور را برمی گردانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره 850 شهید نهاوند و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج میرزا سلگی در نهاوند، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در سال 1380 در 850 شهید نهاوند برگزار شد. استاندار، شهید و فرهنگی دارد که باید قدرش را دانست.

وی با بیان اینکه باید از همه عزیزانی که یادمان شهدا را نگه می دارند و نام آنها را حفظ می کنند تشکر کرد، گفت: آنچه در این مراسم می گویم بی شک اولین خطاب خود بنده و سپس همه خادمان به مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگداشت شهدای مجلس برای تک تک ما یادآوری است، افزود: دفاع از کشور شهادت بود.

کلیباف با بیان اینکه همه دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم، گفت: هر چه داریم از فرهنگ جهاد و شهادت است، هر چه داریم از فرهنگ جهاد و شهادت است، از آزادی و قدرت گرفته تا فرهنگ و استقلال و قدرت. کشور.”

او اضافه کرد؛ برنامه هفتم در دولت سیزدهم تدوین شد و در جلسات سران قوا و مجلس به تصویب رسید و همه مصمم هستیم که برنامه هفتم را هوشمندانه و با استفاده از تجربیات قبلی اجرا کنیم.

کلیباف گفت: ما هرگز نقاط ضعف گذشته را تکرار نخواهیم کرد و با توجه به ظرفیت منابع مادی خود و اتفاقاتی که در منطقه می گذرد، مانند اوکراین که همه منابع انرژی را تحت تاثیر قرار داده است، ثبات اقتصادی کشور را برمی گردانیم. .

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛ دو اصل اعتقاد به سنت الهی که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می کند چرا که این فرهنگ اهل بیت است.

کلیباف گفت: هر جا که مردم را نادیده گرفته ایم آسیب دیده ایم و باید بیشترین فرصتی را که دولت ها دارند به مردم بدهیم.

وی گفت: اصلاح ساختار بودجه، بی کفایتی بانک ها ضروری است. وی ادامه داد: با سرمایه گذاری متمرکز و تورم و گرانی مشکلات را حل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه دانش بنیان گفت: در حوزه مالی و سرمایه گذاری ظرفیت بالایی داریم و باید در این زمینه اقدامات مهمی انجام شود؛ موانع مهمی وجود داشت که امسال برطرف شد و در قانون بودجه مجلس برای تمام افرادی که بیمه درمانی ندارند و به صورت رایگان و بدون حضور بیمه می شوند، اعتبار پیش بینی کرد. تا امروز بیش از 3 میلیون نفر تحت درمان قرار گرفته اند و بحث بیماران صعب العلاج مطرح شده است.

کلیباف تاکید کرد: بر اساس قانون، کالاهای اساسی به عنوان کالای الکترونیکی تایید شده است و پرداخت کمک معیشتی که تا پایان این دو ماه انجام شد، در تلاش هستیم تا سال گذشته کالا و چندین قلم کالا را با قیمت مناسب تحویل دهیم. کمک های بهاره مصوب دولت و مجلس که قرار است به زودی انجام شود و اصل رفع تورم و تورم در برنامه هفتم برای سال های آینده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از سد گرین و تامین آب شرب کشاورزی منطقه حمایت و کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید