باید سازمان هایی برای نظارت بر نیازهای مادی و معنوی خانواده های شهدا ایجاد شود

زمان: 15:01
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776134

حفظ زنده یاد شهدا و ترویج شیوه زندگی آنها باید در بین مردم نهادینه شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: برای نظارت بر نیازهای مادی و معنوی این خانواده ها باید انجمن ها و تشکل هایی از خانواده شهدا ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دفتر بانوان استان فارس ، انسیه حزالی در دیدار با خانواده شهید دوران اظهار داشت: ما اولین ملاقات را با خانواده شهدا داشتیم تا از روح بزرگ شهدا و روحیه خوب درس بگیریم. از خانواده شجاع و صبور آنها.. “

وی گفت: متأسفانه شهدا ، قربانیان و قهرمانی ها آنطور که باید به نوجوانان و جوانان نشان داده نمی شود. برخی از دردها را با آنها درمان کنید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج شیوه زندگی آنها باید در بین مردم نهادینه شود و جوانان دائماً با شهدا زندگی خود را تجدید کنند. تجلیل از خانواده آنها باید بخشی جدایی ناپذیر از دستور کار ما باشد.

حزالی با اعلام اینکه کار خانواده ها و بازماندگان شهدا کمتر از شهادت نیست ، گفت: خانواده شهدا در تمام عمر با شهید زندگی می کنند ، آنها درد از دست دادن شهدا را متحمل می شوند. با این حال ، خدا جایگزین خوبی برای این خانواده ها است.

وی افزود: قطعاً کاستی های زیادی وجود دارد و تشکیل جلسات متعدد با خانواده شهدا پاسخگوی همه دردها ، رنج ها و صبر این خانواده ها نیست. باید از خانواده شهدا حمایت مادی و معنوی کرد. بدون تردید مسئولان مشتاق حمایت از خانواده شهدا و اولویت دادن به حمایت این خانواده ها هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید