تامین نیازهای خانواده شهدا از اولویت های بنیاد شهید است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آروم نیوز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سیاست های کاری بنیاد شهید در دولت گفت: اولویت اصلی بنیاد در دولت سیزدهم است. تامین نیازهای خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین رسیدگی به این امر معیشت و زندگی این عزیزان است.

وی افزود: توجه ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت به مقام معظم رهبری و تکریم خانواده های معظم شهدا باعث شده است امسال بیشترین رشد اعتباری را در مجموعه بنیاد شهید داشته باشیم و به همین دلیل رتبه اول را در سال جاری داریم. افزایش اعتبار در بین سازمان ها

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای رسیدگی بهتر به خانواده شهدا و ایثارگران نیاز به همکاری با دستگاه های دولتی و اداری داریم و به همین دلیل رایزنی ها و تعاملات بین بنیاد و نهادهای مختلف را افزایش داده ایم. .

وی ادامه داد: برای پاسخگویی به نیازهای گروه های هدف باید برای جذب اعتبارات از منابع خیریه نیز تلاش کنیم و در این راه با کمک روحانیت می توان به موفقیت های خوبی دست یافت. حضور خیرین برای کمک به خانواده شهدا امری خطیر و مهم است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ائمه جمعه با حمایت از طرح ها و اقدامات بنیاد شهید می توانند زمینه مناسبی برای تعامل بیشتر با جامعه و همچنین رفع نیاز خانواده های شهدا و ایثارگران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید