دفتر خاطرات والدین شهدا در اولویت بنیاد شهید استان یزد است.

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795169

این خبر را معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اعلام کرد.

فاضلی معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت خاطرات شهدا و ایثارگران، خاطرات والدین شهدا سرلوحه کار بنیاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، نشست معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز با حضور روسای ستاد و کارشناسان فرهنگی شهرستان های متصل برگزار و موضوعات مختلف این نماینده مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد در این نشست با اشاره به لزوم اجرای برنامه خاطره نویسی گفت:

محمدحسن فاضلی افزود: همکاران ما در شهرستان ها باید با اولویت اولیای شهدا به عنوان کهولت سن والدین شهدا و بیماری عزیزانشان برنامه ریزی لازم را برای اجرای دقیق و فوری این طرح انجام دهند. آنها این گنج گرانبها را فراتر از محدوده ما ساختند.”

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به لزوم برنامه ریزی در حوزه آموزش عمومی و عالی خاطرنشان کرد: روزمرگی نباید باعث شود از حوزه آموزش غافل شویم چرا که بی توجهی به این موضوع مهم و حیاتی آسیب های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

فاضلی به برنامه ریزی و توجه به رهبری صحیح تحصیلی با بهره گیری از مشاوران مجرب و مجرب اشاره کرد و گفت: دوره 2 ساله کرونا باعث شده که دانش آموزان نتوانند از آموزش کامل بهره مند شوند و باید تلاش کنیم تا این نقیصه برطرف شود. رهبری صحیح و اصولی دانشگاهی

یکی از اعضای ستاد شاهد و ایثارگر و دانشگاه بر تشکیل جلسات ستاد شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: همکاران ما در شهرستان ها باید توجه ویژه ای به تشکیل جلسات و نظارت بر مسائل آموزشی شاهد و ایثارگر داشته باشند.

در این جلسه با تشکیل سه کارگروه در سه حوزه آموزش و پرورش، یادواره ها و تشریفات، ورزش و اردو، بودجه عملیاتی سال آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و خلاصه نظرات در هر بخش به اطلاع وزارتخانه ارسال خواهد شد. مرکز فرماندهی. در بودجه لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید