والدین شهدا انتظار دارند مسئولین وصیت نامه شهدا را حداقل یکبار بخوانند

ساعت: 16:04
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778919

پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیه می گوید فرزندش نسبت به بیت المال بسیار حساس است و در کشور دچار بی عدالتی شده است: و اینکه بدانند برای چه هدفی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاتعلی طاهرنیا در گفتگو با 8 ژانویه انگیزه ای برای پسرش داشت که به جبهه های نبرد حق علیه باطل برود ، راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهد و گفت: پسرم به جبهه ها رفت تا دفاع از کشور و ارزش های دینی و با دشمنان بجنگید.

پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا با اشاره به نحوه شهادت فرزندش می گوید: به گفته رفقایش چند روز قبل از شهادت حال و هوای متفاوتی داشت و به او توصیه هایی درباره فرزند پسر. “

طاهرنیا خاطرنشان کرد: این شهید قبل از رفتن به آخرین عمل به دوستش گفته بود راهی که من برمی گردم با شما متفاوت است و همینطور بود ؛ شهید طاهرنیا بامداد سال 94 بر اثر اصابت موشک به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه دو اصابت ترکش یکی از ناحیه پشت و دیگری در قسمت جلوی شکم شهید طاهرنیا، افزود: زمانی که همرزم شهید می خواست به وضعیت وی رسیدگی کند، شهید طاهرنیا جلوی وی را گرفت و از دوستش خواست که رسیدگی کند. دیگران ابتدا. و سپس به سراغ او بروید او می آید.

پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیه با اشاره به وضعیت قبل از شهادت فرزندش گفت: به او آب ندادند و در نهایت شهید شد.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی فرزندش تصریح می کند: شهید طاهرنیا بسیار مجبور بود نماز خود را اول وقت بخواند و در بین خانواده اش به خاطر رعایت احکام دینی شهرت داشت و همواره خالصانه فقط برای رضای خدا کار می کرد.

پدر شهید مدافع حرم طاهرنیا ادامه داد: این شهید همیشه به اطرافیانش توصیه می کرد که همیشه برای رضای خدا خالصانه تلاش کنند و برای اعمال خود از خداوند اجر و پاداش بخواهند و هرگز برای جلب رضایت دیگران اقدامی نکنند.

او می گوید: «پسرم بسیار محبوب بود و از حقوق دیگران احترام نمی گذاشت.» پسرم به محض دیدن من و مادرش دست های ما را بوسید. شما نگهبان هستید و نیازی به این کار نیست ، او گفت که بوسیدن دست پدر و مادرت به اندازه نماز واجب است.

وی با اشاره به ولایت مداری شهید آبی خود گفت: شهید طاهر نیا در همه اراده های خود ولایت را توصیه کرده و از همه می خواهد که هرگز امام خامنه ای را تنها نگذارند.

پدر شهید مدافع حرم طاهر نیا در پاسخ به این سوال که والدین شهدا از خادمان چه انتظاری دارند، گفت: ملاقات کنید و به چه منظوری جان خود را از دست دادند.

وی از مشکلاتی که در جامعه مشاهده می شود گلایه می کند: از کارکنان انتظار داریم وظایف خود را به خوبی انجام دهند، زیرا به عنوان یک شهروند وقتی می بینم که مثلاً آسفالت خیابان ها یا بی حجابی و مسئولین هستم ناراحت می شوم. ناراحت شدن از مشکلات دیگر مانند قیمت بالا.

پدر شهید مدافع حرم طاهر نیا افزود: فرزند شهیدم از ظلم های زیادی رنج می برد و همیشه گفته است که چرا با وجود این همه شهید هنوز این همه اختلاس در کشور وجود دارد و عملکرد ضعیف مسئولان مسلمان را زیر سوال می برد. .

وی با اشاره به یادآوری پسرش از بیت المال گفت: وقتی پسرم در یکی از پادگان ها بود ، دوستانش مدام به او اصرار می کردند که ماشینش را بشوید ، اما او هر بار از این کار اجتناب می کرد تا این که پادگان را ترک کرد و به پادگان رفت. “او بیرون رفت و چند بطری آب برداشت و ماشین خود را شست و شو کرد ؛ او نسبت به خزانه داری و حقوق بشر بسیار حساس بود.

بر اساس گزارشی در نهم دی ماه ، شهید سجاد طاهرنیا در 23 مرداد 1343 در شهر رشت متولد شد. چون سجاد در خانواده ای مذهبی پرورش یافته بود؛ او اغلب وقت خود را در مسجد می گذراند و بسیج می شود. وی به زندگی خود ادامه داد و به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و پس از چند ماه در آزمون «بخش ویژه بیمارستان» قبول شد و به عضویت این نیرو درآمد. وی در 14 مهر 94 به سوریه اعزام شد و پس از درگیری های فراوان در راه خدا در 31 آبان 94 مصادف با تاسوعای حسینی در حلب سوریه در درگیری با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید