وصیت نامه شهید والامقام سلیمانی نسل جوان را بیدار می کند/ تبیین حقانیت جبهه مقاومت برای مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است.


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921370

فاطمه پیری گفت: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی برای هوشیاری نسل جوان است و معرفی نوجوانان و جوانان به مکتب حاج قاسم سلیمانی باعث تربیت نسل سلیمانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه پیری مربی پنچاک سیلات بانوان زهک در گفت و گو با خبرنگار عصرهون گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی دقیقاً دفاع از اسلام است و اسلام نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نظام اسلامی ما پیام آور اسلام ناب و ناب محمدی است و با وجود دشمنان متعددی که در کنار هم تشکیل شده و عزم نابودی اسلام دارند، حفظ نظام اسلامی اهمیت زیادی پیدا می کند.


این ورزشکار زهی تصریح کرد: جنگ ما اکنون جنگ نرم است و حرف و حکمت ما باید پاسداری از نظام باشد و حاج قاسم سلیمانی با خون خود نشان داد که حفظ نظام یک وظیفه است.


با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی که گفت: در این زمانه که مربوط به انقلاب و جمهوری اسلامی است تنها نگذارید دفاع از اسلام هوشمندی و توجه ویژه می خواهد و اذعان داشت: اینها جملات تکان دهنده ای است. که به وضوح خواسته های او را بیان می کند، این است که همه ما دانشجویان به پیروی از گفته ها و سخنان آنها افتخار می کنیم و این میراث باعث آگاهی نسل جوان شده است.

پیری با اشاره به ویژگی های بارز وی گفت: اگر بخواهیم از ویژگی های او صحبت کنیم باید زمان زیادی را صرف کنیم، اما از نظر بنده مردی با اخلاص قوی و به دور از هرگونه ریا بود.


وی ادامه داد: اقدامات ایثارگرانه حاج قاسم نه تنها برای دفاع از مرزهای کشورش بلکه برای مصلحت مردم مظلوم و پاسداری از آنها بود و شاید بتوان گفت دفاع از اسلام که نامش را جاودانه کرد.


مربی پنچاک سیلات بانوان ضحاک تصریح کرد: برای ما مسلمانان تبیین حقیقت جبهه مقاومت بسیار مهم است تا بتوانیم خود و فرزندانمان را از تحریف مصون بداریم و مقاومت و تبلیغات به ما کمک می کند تا از مخمصه ای که همه در آن قرار دارند خارج شویم. تلاش برای تخریب بنیان اسلام و بیدار کردن جامعه و آینده سازان تا دچار انحرافات احتمالی نشوند.


وی افزود: خباثت و ماهیت آمریکا در طول تاریخ همواره در هاله ای از ابهام بوده است اما امروز همه به این باور رسیده اند که جنایتکار واقعی غرب است.


پیری گفت: خوش اخلاقی و خاکی بودن حاج قاسم سلیمانی به گونه ای بود که همه با او احساس راحتی می کردند و برای رفع مشکلات شخصی و غیر شخصی به او مراجعه می کردند. او خود را وقف مردم کرد و کسی نبود که پیش او برود و اگر دست خالی برگردد پیوند عاطفی مردم با حاج قاسم سلیمانی برای همیشه ناگفته خواهد ماند.


وی با بیان اینکه او مردی خستگی ناپذیر بود و عملش مورد پسند همگان نبود، خاطرنشان کرد: افرادی که منافع خود را در خطر می دیدند این کار شوم را انجام دادند و باعث ناراحتی ملت های اسلامی شدند و نظام اسلامی را قوی تر کرد و همه برکات را شاهد بود. امروز و توسط غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برکات شهادت این بزرگوار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید