کشته شدن سردار سلیمانی توسط آمریکا نشان دهنده حقانیت ایران است/دفاع مقدس بستری برای تشکیل جبهه مقاومت است


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899000

امیر سرتیپ اکبر نجفی گفت: مدیون خانواده های شهدایی هستیم که ایستادگی آنها در 8 سال دفاع مقدس منجر به تشکیل جبهه مقاومت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکامیر سرتیپ اکبر نجفی، افسر ارشد نظامی آجا در البرز صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرج اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در این برهه حساس به ولایت، امنیت و خدمت سربازی امام زمان (عج) عنایت کرد.

نجفی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام است، رزمندگانی که با تمام توان آمدند و به خاطر تحول ارتش به جبهه ها شتافتند.

وی تصریح کرد: انقلاب نخالی چیزی بیش از این نبود و مستکبران تلاش کردند در عرض یک هفته آن را به پایان برسانند و به تهران برسانند اما لطف خدا شامل حال ما شد و نقشه را به خود برگرداند.

نجفی تصریح کرد: ارتش مقتدر با نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و هوایی روز قهرمان، سپاه و بسیج با روحیه جهادی، رزمی و شهادت طلبی حماسه بزرگ 8 سال دفاع مقدس را آفرید.

وی گفت: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا امروز ملت ایران سربلند شود خانواده شهدا با وجود نداشتن ولی امر فرزندان بروماندی را برای حاکمیت نظام تربیت کردند.

نجفی افزود: جانبازان همچنان در بستر بیمارستان در حال نقاهت هستند و نمی توانند در کنار خانواده استراحت کنند، اسرا در سیاه چاله های وحشتناک بعثی کشته شدند.

وی گفت: انقلاب و جنگ از قیام حسین (ع) در روز عاشورا سرچشمه می گیرد، در حالی که استکبار جهانی رشد کرد تا این نهال جوان را از بین ببرد.

نجفی افزود: رژیم بعث هر زمان که نتوانست با رزمندگان ما بجنگد از بمب های شیمیایی استفاده می کرد اما رزمندگان ایرانی هرگز در مقابل مردم بی دفاع عراق از گلوله استفاده نکردند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ایران در میدان نبرد تعیین کننده بودند، امروز نسل جوان باید بدانند که امپریالیسم آمریکا با لابی صهیونیستی علمدار ما را در تهران می کشد.

نجفی تصریح کرد: دشمن از مرزهای شرقی مواد مخدر وارد می کند تا جوانان ما را از بین ببرد زیرا عظمت مردم ایران را نمی خواهند و می خواهند ما مستعمره آنها باشیم.

وی گفت: دشمن سعی دارد مانند زمان طاغوت، ذخایر زیرزمینی ما را به تارج منتقل کند. ما مدیون خانواده شهدایی هستیم که مقاومت آنها منجر به تشکیل جبهه مقاومت شد.»

نجفی افزود: شهادت سردار سلیمانی توسط دولت تروریستی آمریکا حقانیت ایران را ثابت می کند، نباید به آسیاب دشمن کوبید و مکتب عاشورا را پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و پزشکی در بستر دفاع مقدس صورت گرفته است، در 100 سال گذشته حتی یک تکه از خاک خود را در اختیار دشمن قرار نداده ایم.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید