ترور سردار سلیمانی نشان دهنده عجز مدعیان رمز جهانی است/ محور مقاومت به قلب اروپا و آمریکا رسیده است.

ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795225

فرج الله فرج گفت: به گفته تحلیلگران راهبردی و تاکتیکی، ترور سردار سلیمانی نشانگر ناامیدی و درماندگی حکومتی بود که مدعی خدای عالم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرج الله فرج، مدرس دانشگاه و کارشناس سیاسی در گفت و گو با عصرترک در اسفراین گفت: دشمن برخلاف ادعای توخالی آداب و رسوم در این حوزه؛ فرمانده کل یک کشور خارج از میدان جنگ در فرودگاه کشور ثالث به شهادت رسید.

فرج افزود: گرچه ترور سردار سلیمانی و یارانش غرور کاذب و تصنعی برای مدیر و معاون ایجاد کرده است اما استقبال و حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت عراق و ایران و بازتاب رسانه های جهانی و بازتاب فضای تحلیلی و تمجید از شخصیت و نبوغ خاص وی توسط بزرگان و صفات و اقشار مختلف در سطح بین المللی، بر طبل رسوایی عامل این جنایت کوبید.

این کارشناس سیاسی افزود: با شهادت حاج قاسم ویژگی های شخصیتی این سردار نامدار در اوج آرمان های بیداری و مقاومت درخشید و از پیروان علمدار خود خواست که این راه و سنت والا را دنبال کنند.

این مدرس دانشگاه یادآور شد: گفتنی است خونریزی یک مکتب و این آرمان پژوهشی و مطابق با مکتب عاشورا، در واقع برگ زرینی در کتاب حماسه، ایثار، مقاومت و ننگ پستی، جهل بود. و حماقت یزیدیان از زمانی که چشمانشان تاریک بود و به تاریکی خو گرفته اند و پرتوهایشان خورشید را منعکس نمی کند.

وی افزود: پس از گذشت دو سال از شهادت و عروج سردار و در صحنه درگیری و ادامه راه آنچه آشکارتر و ملموس تر است عقب نشینی جبهه دشمن است و وحشت و کابوس در متن و دل رخنه کرده است. در اینجا منطقه ای است که شبانه روز در انتظار انتقام هستند که نمونه آن مشروب خواری در عین الاسد است که به طرز وحشتناکی به «تفک کمی ضربه مغزی» همراه با هذیان تعبیر می شود.

فرج یادآور شد: ناگفته نماند که قیمت و فضیلت خون یک فرمانده و شهدای مقاومت بالاتر و بالاتر از مقدار و تسویه حساب یک نفر به دیگری و زدن یک یا چند نقطه است.

وی انتقام جویی را جرقه شتاب راهبردی در تحقق آرمان های مدرسه دانست و گفت: اسلام ادامه دارد.

فرج گفت: محور مقاومت امروز در بیداری اسلامی از فرات تا نیل تا قلب اروپا و آمریکا و همچنین در هلال شیعی با محوریت ایران اسلامی و جایی که قلب برای بیداری و رهایی از آن می تپد. چتر مظلومیت و با انگیزه دوتایی و پاک و الگوهای مدرسه ای جلوتر، پویاتر و پرشورتر از قبل در ترافیک و جریان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید