آمریکا با ترور سردار سلیمانی اهمیت واقعی حقوق بشر را نشان داد

ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795294

حشمتی گفت: دولت آمریکا که مدعی پیشرفت در زمینه حقوق بشر است، با کشتن سردار سلیمانی اهمیت واقعی حقوق بشری که می خواهد را به جهانیان نشان داده است.

اسماعیل حشمتی، کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در گفت و گو با یزدرس، گفت: آمریکا در حال ایجاد گروه های تروریستی در منطقه است و در عین حال تلاش می کند آن را مسلمان کرده و به مسلمانان نسبت دهد. این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی آشکارا دست به ترور می زنند.

وی افزود: کشتار دانشمندان هسته ای توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا انجام می شود و کشته شدن شخصیت بی نظیری چون شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام می شود. . ایالات متحده: «بنابراین امروزه، اصطلاح ضد تروریسم که توسط آمریکا و غرب استفاده می‌شود، یک تناقض و در واقع یک طنز سیاسی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نقشه های دشمن در منطقه را خنثی کرده است، گفت: دشمنان سعی داشتند داعش را نماد اسلام در جهان معرفی کنند، اما از سوی دیگر هدفشان ایجاد ناامنی در ایران بود. اتفاقی که افتاده این است که کشور با چالش های جدی مواجه است

حشمتی گفت: از سوی دیگر آنها در صدد کنترل ایران و سرپیچی از اصول حکومت داری در ایران بودند که همه اینها با سردار سلیمانی و تلاش های وی خنثی شد.

وی گفت: طبیعی است که دشمن در مقابل یک نفر بایستد و نقشه های او را خراب کند و به طرق مختلف به او ضربه بزند و حتی او را از بین ببرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: اما امروزه حذف فیزیکی یک روش قرون وسطایی در جهان است و دولت آمریکا که مدعی پیشرفت در حقوق بشر است با کشتن سردار سلیمانی اهمیت واقعی حقوق بشر را به جهانیان نشان داده است. “

حشمتی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی چهره کریه آمریکا را آشکار کرد، گفت: زمانی که به پایگاه نظامی آمریکا در عراق حمله کردیم، تخمین زده می شد که پاسخ دهند، اما اتفاقی که افتاد این بود که شهادت و خون حاج قاسم، آمریکا را ذلیل و ذلیل کرد. به عبارتی شهادت حاج قاسم سلی برای آمریکا.

وی تاکید کرد: توپ در مقابل آمریکا حضور ده ها میلیونی مردم در تشییع جنازه حاج قاسم بود و موشک اصلی که به قلب آمریکا شلیک شد در واقع حضور مردم بود. “

حشمتی بیان کرد: البته دشمن می داند کدام یک برای کشور موثر و مفید است و هر وقت دشمن فردی را برکنار کرد، آن فرد باید مهره کلیدی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت و مرکز ثقل و ارتباط همه گروه های مقاومت در منطقه بود و البته این نیرو پس از شهادتش بیشتر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید