بستری شدن 40 بیمار بدحال مبتلا به عروق کرونر/ افزایش بستری شدن بیماران در بیمارستان هشدار دهنده است


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807283

عباس حسینی از روند رو به رشد بیماری عروق کرونر در شهرستان آمل خبر داد و گفت: حدود 40 بیمار بدخیم عروق کرونر در مراکز درمانی بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری عروق کرونر در آمل، اظهار کرد: روند رو به رشد بیماری عروق کرونر در چند هفته اخیر تعداد بیماران بستری را افزایش داده و در مدت کوتاهی در شهر آبی به زرد، نارنجی و قرمز تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 152 نفر در 5 بیمارستان آمل بستری شدند، افزود: شب گذشته 40 بیمار جدید در بیمارستان های آمل ثبت و 15 نفر ترخیص شدند.

فرماندار آمل ادامه داد: متاسفانه 38 نفر از تاج در بخش های ویژه بیمارستان ها بستری شدند و 506 نفر نیز به صورت سرپایی ویزیت شدند.

وی با تاکید بر تزریق نوبت سوم واکسن کراون توسط شهروندان خاطرنشان کرد: تا به امروز 786 هزار دوز واکسن در مقاطع مختلف در آمل تزریق شده است و امروز 18 بهمن ماه در هر سه نوبت یک هزار و 817 دوز تزریق شده است.

حسینی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون توسط شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان باید تمامی علائم سرماخوردگی را به عنوان امیکرون درمان کرده و در صورت ابتلا به قرنطینه کنند تا زنجیره بیماری متوقف شود.

وی افزود: مردم باید توصیه ها را جدی بگیرند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند. از جامعه انتظار می رود که مانند گذشته رفتار کند، در دورهمی ها و مجالس شرکت نکند و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات لازم، مراقب سلامتی خود و دیگران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید