بستری شدن 820 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر در بیمارستان های خوزستان


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809572

محمدحسین سرمست گفت: در حال حاضر 820 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در خوزستان بستری هستند که از این تعداد 560 نفر در بخش های عادی و مابقی در بخش های ویژه بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمدحسین سرمست رئیس علوم پزشکی اهواز در جلسه ستاد مدیریت تاج استان که امروز در استان خوزستان برگزار شد، گفت: است.

وی افزود: با توجه به فعالیت کلینیک های تنفسی، اکثر بیماران در این مراکز تریاژ و درمان می شوند و نیازی به پیاده روی در مکان های شلوغ و آلوده نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته بیش از 7000 بیمار به مراکز و بیمارستان‌های منتخب مراجعه کردند و 98 بیمار نیز در این مدت در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند.

سرمست ادامه داد: در حال حاضر 820 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که از این تعداد 560 نفر در بخش های عادی و 262 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 57 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی گفت: مراقبت های پزشکی ویژه بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در اهواز آغاز شده که جزئیات آن به اطلاع همکاران در شهرستان ها خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مدیران خوزستانی علاوه بر تامین تجهیزات باید با حمایت های کلامی و معنوی در ارتقای روحیه کارکنان موثر بوده و از مشکلات این کارکنان بکاهند و با حضور ساده و یا کارشناسی از آنان حمایت کنند. جلسات این نیز منجر به افزایش کیفیت خدمات می شود.

وی با تاکید بر پرهیز از جلسات، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون، افزود: واکسن تا زمانی که تایید نشود در دسترس نخواهد بود، بنابراین واکسن های موجود بهترین واکسن ها هستند. تنوع واکسیناسیون نباید منجر به تأخیر در واکسیناسیون شود، زیرا این امر خطر بستری شدن در بیمارستان را افزایش می دهد و مرگ و میر را افزایش می دهد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید