دفاع مقدس فرصتی برای اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران به مردم جهان است.

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802273

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس فرصتی برای اثبات حقانیت ملت ایران به مردم جهان است و با زدودن نقاب از چهره منافق آدمخواران به الگوی مقاومت تبدیل شده است. برای حق.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام، این مراسم را گامی بزرگ و مبارک در جهت انعکاس روح و عظمت حراست مقدس و افتتاح این گنجینه عظیم و ذخیره راهبردی خواند. در پیشرفت تمدن اسلامی به بررسی پیشرفت کشور و رشد ملی می پردازد.

متن پیام سردار بیل مکانیکی به شرح زیر است:

به نام خدا

«تاریخ و دوران دفاع مقدس ذخیره‌ای است که باید برای پیشرفت کشور، برای رشد ملی، برای آموزش در بسیاری از عرصه‌ها که هر ملتی پیش روی خود دارد، استفاده کرد. حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

خدای بزرگ را شاکریم. دفاع مقدس فرصتی بود برای اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران به مردم جهان. سنگرهای جنگ حق در برابر باطل است.

این رویداد بزرگ و تاریخی، تلفیقی از مهربانی، زیبایی و امتیازات ممتاز که به رنگ جهاد و معنویت و غیرت دینی مفتوح و مفتخر شده است، یکی از رویدادهای مهم و پرطرفدار در عرصه هنر کشور است. از یک سو می توان تصویر روشنی از نظام سلطه ترسیم کرد و از سوی دیگر عزت، عظمت و صلابت پیروزمند ملت ایران در این نبرد بزرگ و دشوار.

جنگ تحمیلی توطئه بزرگ و خطرناک بین المللی بود که در آن روزها توسط مستکبران شرق و غرب علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد و الحاد جهانی و ارتش چند ملیتی تا بن دندان مسلح به سلطه و صهیونیسم بود. «دفاع مقدس» ملت بزرگ ایران را رقم زد و در نهایت عزت، هویت و سربلندی ملت را تضمین کرد و اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی کشور را تا امروز حفظ کرد.

تلاش وافر و انگیزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای شناخت نقش موثر دوران دفاع مقدس در آینده تاریخی این سرزمین و انعکاس مردان و زنان دلاور و آزاده اسلام. ایران و سایر ملل مدافعان حرم و به ویژه تلاش برای تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بین کارگردانان جوان از طریق “سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه” با رویکرد مدافعان میهن و مدافعان حرم و این گام بلند و مبارکی است. برای انعکاس روحیه و عظمت، پاسداری و گشایش مقدس این گنجینه عظیم و ذخیره راهبردی را در صحنه پیشرفت انقلاب تمدن اسلامی، پیشرفت کشور و رشد ملی می دانم.

بی شک این رویداد فرهنگی و هنری که وزن و اعتبار آن به اذعان چهره های برجسته فرهنگ و هنر دفاع مقدس، آموزنده و پسندیده به فرمان نیروهای انقلابی و فیلمسازان جوان فداکار و خلاقیت های بزرگ آنان است. در برافراشتن پرچم فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس. خلق آثار و ساخت فیلم‌های قوی که توانایی ایجاد ذوق در مخاطب را داشته باشد، تشویق می‌کند، از مؤثرترین قصه‌گوها و بسط حقیقت است.

به همین مناسبت تجلیل، تجلیل و تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بویژه شهدای مقاومت پیروزمند اسلامی؛ سردار دلا «سرلشگر حاج قاسم سلیمانی» در این مراسم از زحمات مؤمنانه، صادقانه، ایثارگرانه و جهادی متولیان و کارکنان این جشنواره مهم تقدیر و تشکر کرد و از تک تک آنان و همچنین هنرمندان و کارگردانان ممتاز داخلی و خارجی دست اندرکار در این جشنواره تقدیر و تشکر کرد. بین المللی در مورد لزوم شکل دادن به جوشش همه جانبه و فراگیر در جوانان انقلابی، تربیت مدیران الهی و جهادی و ایجاد شبکه ای هوشمند، بصیر، عاقل و توانمند در پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور برای حفظ سرمایه های راهبردی. و حفظ دانش و ارزش ها. بر حراست مقدس تاکید می کنم که به فضل الهی موجب رضایت ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهد بود.

از آستان مقدس خداوند متعال و نعیم توفیق از دست اندرکاران و دست اندرکاران و سازندگان محترم این صحنه باشکوه خاضعانه خواستار شناخت و عرضه زیبایی ها و شگفتی های حراست مقدس و معرفی شخصیت حماسه های قهرمانانه و مدافعان وطن آن هستم. و حرم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید