داعش بار دیگر چهره غیرانسانی و نفرت انگیز خود را نشان داد/ مسئولین باید مسئولین این حادثه را افشا و مجازات کنند.


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906959

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عاملان این حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ باید هر چه سریعتر شناسایی و مجازات شوند، گفت: داعش بار دیگر چهره ضد انسانی و نفرت انگیز خود را نشان داد و این نسخه تاکید می کند. اهمیت مقابله با افکار شیطانی و ضد بشری داعش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، استاد حوزه آیت الله فقیهی در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت داعش در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و محکومیت این اقدام، اظهار داشت: جنایت وحشیانه و تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن. موسی سلام بر خاکش که توسط گروهی شیطان پرست انجام شد و افراط گرایی داعش منجر به کشته و زخمی شدن مردم و زائران بی گناه و مظلوم شد که قلب شیعیان و آزادگان جهان را به درد آورد.

وی ادامه داد: این جنایت بار دیگر چهره شنیع و غیرانسانی داعش را نشان داد و ضرورت مقابله با اینگونه افکار رذیله و ضد انسانی را بیش از پیش آشکار کرد.

عضو جامعه مدرسین ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه گفت: از مسئولین محترم انتظار می رود ضمن برخورد با خانواده شهدای این حادثه و شناسایی و شناسایی، اقدامات موثر و اقدامات موثری برای جلوگیری از تکرار این گونه فجایع انجام دهند. مجازات عاملان آن

وی تصریح کرد: از خداوند منان برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت و برای جان باختگان و بازماندگان صبر، عافیت و سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید