من سرباز کشورم و یک سال دیگر از خدمتم باقی مانده/ مسئولین کمک کنند تا بتوانم به لیگ های مهم دنیا بروم.


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883522

تیم ملی انگیزه بالایی برای ادامه رقابت دارد.

خط دفاعی بانوان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به تمرینات بسیار خوب تیم ملی در روزهای گذشته گفت: ملی پوشان انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مرحله نهایی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی لیگ ملت های 2022 از روز چهارشنبه نهم تیرماه در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران بازی در مرحله یک چهارم نهایی ساعت 23:30 روز پنجشنبه 30 تیرماه. او به مصاف لهستان خواهد رفت.

امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت تیم ملی پس از پایان مرحله مقدماتی گفت: پس از پایان چهار دیدار هفته سوم مرحله مقدماتی در لهستان ماندیم و تا کنون چند جلسه بدنسازی و توپ خوبی داشته ایم. تمرین برای آماده شدن برای دور نهایی این مسابقات. خدا را شکر پس از نتایج کسب شده در مرحله مقدماتی، ملی پوشان انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات دارند و ما در مرحله پایانی با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا انشاالله دل همه شاد شود.

اسماعیل نژاد درباره عملکرد خود در مرحله مقدماتی و دومین گلزن لیگ ملت ها با 231 امتیاز شامل 169 امتیاز حمله، 11 امتیاز دفاع و 13 امتیاز سرویس گفت: هرکسی که پیراهن تیم ملی را به تن می کند تمام تلاش خود را برای بالا بردن پرچم به کار می گیرد. ایران و من از این قاعده مستثنی نیستم.

مدافع خط تیم ملی والیبال ایران درباره دوران سربازی خود که اخیرا بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشته است، نوشت: خوب دوستان و والیبالدوستان به من لطف داشتند من سرباز وطن هستم و یک سال از خدمت سربازی ام می گذرد و یک سال دیگر به خدمتم می گذرد. مدتی است که از تیم های مهم باشگاهی پیشنهادهای خوبی دارم و امیدوارم با همکاری مسئولان بتوانم قهرمانی های مهم جهان را تجربه کنم.

وی که اولین حضور خود در لیگ ملت ها را در تیم جوان ایران تجربه می کند، درباره این رقابت ها گفت: لیگ ملت ها و تیم ملی بزرگسالان تفاوت زیادی با رقابت های تیم اصلی دارد. حضور اول کمی برایم سخت بود اما کم کم با تیم کنار آمدم و امیدوارم در آینده به بهترین شکل ممکن به تیم ملی خدمت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید