جنگ رسانه ای دشمنان افشا شد/ مردم باید روحیه امید را تقویت کنند


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901690

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: جنگ رسانه ای دشمن برملا شده است و همه می دانند که رسانه فارسی زبان با میلیاردها تومان هدفی جز ناامید کردن مردم ایران و نشان دادن وضعیت این کشور از بالا ندارد. پایین.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد نمازگزاران را به عبادت، پرهیز از گناه، اطاعت خدا و دوری از مخالفت با خدا سفارش کرد و گفت: اعمال و رفتار ما در دنیا و همه چیز در دنیا. کاری که ما در دنیا انجام می دهیم در دنیای آخرت تعیین کننده است پس باید طوری عمل کنیم که در آخرت گرفتار بدی های خود نشویم.

ناصری با بیان اینکه قرآن مؤمنان را به پیروی از «کلام سعید» توصیه کرده است، افزود: «کلام سعید» به معنای کلمه ای است که هم درست و هم درست است و باعث گمراهی و تردید در حق نیست. یا دروغ

وی ادامه داد: امروز عده ای صریح صحبت نمی کنند و حرف هایشان انسان را دچار تردید می کند که این شیوه گفتار مورد سفارش قرآن کریم نیست.

ناصری گفت: پیامبر همواره پیروان خود را بر اساس سخنان سدید توصیه می کرد و تاکید می کرد که از شنیده های خود نتیجه نگیرند زیرا یکی از انحرافات بزرگ انسان در جامعه، سخنان نادرست و شایعات و سخنان بدون مدرک و سند و مدرک است. بدون پایه

امام جمعه یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبران بر اساس روایات این است که «پیامبر را فرستادیم تا خفتگان را بیدار کند و خفته ها را بیدار کند. آنها را دفن کنند».عقلی را که خداوند در انسان نهاده است بجوشاند و به منصه ظهور برساند».

ناصری گفت: یکی از اقداماتی که باید در جامعه خود برداریم انفجار علم است. ارکان دین ما از شناخت ارکان الهی شروع می شود تا شناخت حجت خدا، سپس استواری در دین و ثابت قدم بودن در دین خدا و اولین قدم در مرحله زندگی، شناخت خداست و اولین قدم انبیای الهی نیز شناخت است. خداوند متعال تا با علم الهی با حجت الهی آشنا شویم.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: پس از معرفت و شناخت خداوند باید در کنار حجت های الهی باشیم و همراهی با آنان گام برداشتن در راه آنان است و ثابت قدم بودن در این راه نیز بسیار مهم است.

ناصری گفت: نظام اسلامی ما نیز بر اساس نهضت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت علی (علیه السلام) است و این نظام استثنایی است و در هیچ کجای دنیا چنین نظامی ندارند زیرا این نظام با این سبک دنیای استکبار را نابود می کند.

وی تصریح کرد: حرکتی که ما انجام می دهیم دشمنان زیادی دارد زیرا به سمت تکامل و به سوی اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) حرکت می کند و در پناه اهل بیت و یاری خداوند به سمت تعالی حرکت می کند. .

ناصری ادامه داد: کشوری مثل ایران پناهگاه شرق و غرب نیست، بلکه ایران خود کشوری است که در پناه خدا و انبیا و اهل بیت(ع) جلو می رود.

وی تاکید کرد: دشمنان ما می خواهند بر همه مسلط باشند و دیگران تابع آنها باشند در حالی که در نظام اسلامی ما اصلاً چنین تعریفی وجود ندارد، زیرا نظام ما دولتی است.

امام جمعه یزد ادامه داد: مردم ما سال هاست مقاومت می کنند و آموزش های خود را از ائمه، ائمه و رهبری گرفته اند و در این مسیر حرکت می کنند و البته در این مسیر مشکل دارند اما ثابت قدم هستند.

ناصری تصریح کرد: دشمنان ما نمی‌توانند به این نظام نفوذ کنند، بنابراین می‌خواهند آن را تضعیف و نابود کنند، اما مردم ما در این دهه‌ها مقاومت کردند و در این راه ایستادند، البته مجبور شدند بجنگند زیرا برخی دشمن را فریب می‌دهند و مردم را دچار مشکل می‌کنند. .

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فریب خوردگان و مغفولان و… را تقسیم کردند و با هر کدام به اقتضای شرایط خود صحبت کردند و راه را به آنها نشان دادند، افزودند: حجت بر همه تمام شد و هر گروه و ختری بدهی خود را می دانند و اکنون باید به آن عمل کنند.

خطیب جمعه یزد با اشاره به اینکه در این راه شهدا و تلفاتی از دست دادیم افزود: نیروی انتظامی، بسیج و مردم ما فداکاری کردند و توطئه هایی که در کشورهای مختلف طراحی کردند اجرا نشد.

ناصری با اشاره به اینکه رسانه های فارسی زبان با میلیاردها تومان عامل دروغ، جعل و گمراهی مردم هستند، افزود: عده ای هیچ اطلاعی از جنگ رسانه ای نداشتند و فریب آن را خوردند در حالی که جنگ رسانه ای دشمن برملا شد و امروز تقریباً همه از این کلاهبرداری ها آگاه هستند.

وی بیان کرد: توصیه رهبری در گام دوم این است که به آینده خوش بینانه نگاه کنیم بر این اساس همه باید از ناامیدی های بی مورد دفاع کنیم و امیدوارانه جلو برویم چرا که مهمترین هدف دشمن دروغگویی، کتمان نشانه ها و معاملات امیدوارکننده است. با چنین اقدامی باید امید را در خود و دیگران پرورش داد و رهبری نیز این امر را وظیفه عمومی قرار داده است.

ناصری تصریح کرد: دشمن در صدد تضعیف روحیه مردم و نشان دادن چهره شکست خورده انقلاب است اما توصیه می کنیم دنبال این دروغ ها نروید و مسئولان نیز با حمایت رسانه های داخلی دروغ های دشمنان را بدنام کنند. .

وی تصریح کرد: باید رسانه ای قوی و موفق در مقابل رسانه های متخاصم داشته باشیم تا در فضای مجازی با آنها مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید