رسانه ها، جنگ سالاران دورگه اجازه ندادند دشمنان ایران در اغتشاشات 18 آذر دست و پا دراز کنند/مردم.


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921058

فتاحی بیان کرد: وقتی به اکثر حوادث اخیر نگاه می کنیم می بینیم که جنگ ترکیبی و ترکیبی را تشکیل داده اند و بازوی اصلی این جنگ ها رسانه ها هستند، در واقع فرماندهی این جنگ های ترکیبی را رسانه ها انجام می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فتاحی کارشناس مسائل سیاسی و رسانه ای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی با اشاره به نحوه و هدف اغتشاشات سال 88 گفت: در سال 88 انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و مردم ایران با حضور میلیونی در انتخابات از نام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

وی افزود: متأسفانه عده ای که همواره دشمنان سرسخت ایران اسلامی در داخل و خارج بوده اند، دست به شورش زدند و نتایج انتخابات را باطل کردند و کشور را با چالش بزرگی مواجه کردند.
فتاحی گفت: اغتشاشات خیابانی که در تهران و سایر نقاط کشور رخ داد به دلیل برخی اظهارات و تحریک مردم از سوی برخی کاندیداها و شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری بود و اعتراض آنها به عدم رای گیری بود.
این کارشناس مسائل سیاسی استان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و اعتراضات مردمی به اغتشاشات خیابانی باعث شده است که فرصت حمله به نظام و گام برداشتن در مسیر دشمن از فتنه گران گرفته شود.
وی تصریح کرد: این یک برنامه از پیش تعیین شده از سوی دشمن بود، بنابراین با تجربه قبلی انقلاب های رنگی و مخملی که در کشورهای مختلف رخ داد، می توان چنین طرحی را در ایران اجرا کرد، البته دشمنان ایران از جمله آمریکا و اسرائیل. فکر می کردند که می توانند از این مشکل سوء استفاده کنند، بهره برداری کنند و به اهداف شوم خود برسند.
فتاحی ادامه داد: در این مدت هزینه های زیادی توسط برخی صاحبان کوته فکر وارد کشور شد و احزاب و گروه های به اصطلاح اصلاح طلب حزبی و آتش زا شدند و متاسفانه کشور را با چالش بزرگی مواجه کردند.
وی افزود: آنها با اظهارات و درخواست های مختلف و با کد عملیات کلاهبرداری کشور را ناپایدار کرده اند و هر روز بر درخواست ها و اغتشاشات افزوده اند.
فتاحی بیان کرد: در روز عاشورای حسینی سال 88 روز غم انگیزی برای ملت ایران فرا رسید و یاغیان پرچم عزای امام حسین (ع) را به آتش کشیدند.
وی گفت: سرانجام مردم با بصیرت کامل دریافتند که فتنه گران به دنبال انتخابات نبودند و فریب تنها بهانه ای بود برای اجرای نقشه شوم دشمن، این امر طاقت مردم را لبریز کرد و از این رو شاهد وقوع انتخابات بودند. حضور مردم ما هر طیفی را در 9 دسامبر 2018 روی صحنه دیدیم.
فتاحی تصریح می کند: حماسه روز نهم با توجه به پیشینه و عوامل ایجاد شده توسط دشمنان پس از انتخابات 88 شکل گرفت، عواملی که باعث شد بسیاری از اعتقادات مردم مسلمان ایران زیر سوال برود و بتواند به اصل دین و نظام لطمه بزند. جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه بیان شود.
وی افزود: نقش رهبری در قیام های سال 1367 بسیار کلیدی بود و فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از جنبه های مثبتی بود که باعث روشنگری بیشتر مردم ایران شد و سرانجام در 18 دی 1388 همانند 31 بهمن 1357. مردم ایران اجازه ندادند دشمنانی که برای امنیت و اهداف شام دندان تیز کرده بودند به اهداف خود برسند.
فتاحی بیان کرد: نقش رسانه ها در فتنه ها به ویژه از ابتدای انقلاب و بیشتر در دهه های گذشته که به گذشته نگاه می کنیم و مسائل و مشکلات پیش از نظام و انقلاب را بررسی می کنیم، نقشی بی بدیل است. و قطعا رسانه های دشمنان خارجی و فریبکاران داخلی نقش موثری در شکل گیری این شورش ها و آشوب ها داشتند.
وی بیان کرد: وقتی به اکثر حوادث اخیر نگاه می کنیم می بینیم که دشمن جنگ ترکیبی و ترکیبی را علیه ایران تشکیل داده است و بازوی اصلی این جنگ ها رسانه ها هستند، در واقع این جنگ های ترکیبی توسط رسانه ها فرماندهی می شود. .
فتاحی خاطرنشان کرد: یقینا هر چه جلوتر برویم بهره برداری و قدرت رسانه ها بیشتر می شود همانطور که آشوب درگذشت خانم مهسا امینی با خط رسانه های غربی و تحریک داخلی شکل گرفت. رسانه ها.”
فتاحی با بیان اینکه درگذشت خانم مهسا امینی برای بی بی سی بسیار مهم بود، افزود: اهمیت این موضوع به حدی بود که این رسانه برنامه زنده خود را هنگام پخش مراسم ختم ملکه انگلیس قطع کرد.
وی در پایان گفت: اگر به صفحات روزنامه های غربی و صفحه اینستاگرام رسانه های خارجی نگاهی بیندازیم، خط آنها را می بینیم، کاملاً مشخص است که رسانه یکی از مهم ترین بخش های این عصر است و این لازم است با تبیین اهمیت رسانه ها برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از حمله دشمن به نظام انجام شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید