عوامل نفوذی اجازه ندادند از خام فروشی نفت فاصله بگیریم

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790337

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به دلیل وجود عناصر نفوذی نتوانسته ایم از خام فروشی نفت فاصله بگیریم که باعث تحریم نفت ما از سوی آمریکا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دریاسالار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز (سه شنبه) در کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه عده ای به دلیل اینکه متوجه نشدند سعی کردند نام شهدا را حذف کنند، گفت: نفوذ یک مسئله اساسی است.» یعنی کسانی که به عنوان رکن پنجم عمل می کنند در جامعه ما هستند. در شرایطی که امام (ره) فرمودند شهید فهمید رهبر ما است، عده ای تلاش کردند. آسم این شهید را از کتاب های درسی حذف کنید و در یک مقطعی این کار را کردید.

وی افزود: ما در مورد هر موضوعی هستیم وارد ما به دستورات خدا عمل کردیم، خداوند به ما توفیق بی نظیری داد که باعث همه جبهه های شیطانی شد در عوض منفعل باشیم، البته اگر کار خدا را درست و کامل انجام می دادیم، توفیق ما بیشتر از همیشه بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در 22 بهمن امسال جشن بزرگی برگزار می کنیم به شرطی که سد تاج برداشته شود، افزود: اگر دشمن کاری علیه ما نکرده است به این دلیل است که نتوانسته است. ، نه به این دلیل نمی خواست زیرا کسانی که برای منافع مادی تلاش می کنند، همه چيز Ra بر اساس سود و زیان های مادی را بر اساس زمانی که می دانند می خواهند اندازه گیری می کنند در عوض ما در انجام کاری کوتاهی می کنیم، آنها نمی کنند.

سردار فدوی گفت در حفاظت سه صحنه ای هست در مرحله اول، «نیروی دفاعی» در برابر اتحادی است که در آن هر کشوری میتوانست وجود در این اتحادیه به معنای حضور در این اتحادیه است ولی در دهه 1960 ما به همه ثابت کردیم که این ملت قدرت دفاع از خود را دارد.

وی افزود: مرحله دوم داشتن «بازدارنده» است که همان مرحله ای است که دشمنان در دهه 70 به وجود چنین نیرویی در جمهوری اسلامی اعتراف کردند. مرحله بالاتر «اقدام اولیه» است و این یکی از احتمالات کشور ماست که نیروهای شیطانی در دهه 90 به صراحت به وجود آن در ایران اعتراف کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در حوزه اقتصادی هستیم. بر اساس ما از قوانین آمریکا پیروی کردیم که امروز در جامعه مشکلات اقتصادی ایجاد کرد. در حقیقت وقتی دستورات اقتصادی خداوند را که در قرآن ذکر شده عمل نکنیم، شرایط فعلی پیش می آید و این تا زمانی است که آمریکا از سال 1986 86 کشتی جنگی خود را وارد خلیج فارس کرد و مستقیماً با ما رفت. دریا پیوستن به ولی ما توانستیم در نهایت بیایید آنها را تحقیر کنیم زیرا طبق برخی از توصیه هایی که خداوند به آنها داده عمل کرده ایم.

سردار فدوی وی در ادامه گفت: روز دانشجو روزی است که دانشجویان ما در اعتراض به بدترین دولت دنیا یعنی ایالات متحده آمریکا اعتراض کردند و به دلیل این اعتراض سه دانشجو جان باختند در حالی که مردم شرور دنیا می خواستند این روز را جشن بگیرند. «روز را به روز ضد انقلاب و نظام تبدیل کنید، دشمن برای رسیدن به منافع خود لحظه ای درنگ نمی کند. در عوض دشمن باید وحدت کلمه داشته باشد.

وی گفت: اگر به روندی که در سال 89 داشتیم ادامه می دادیم، اکنون آمریکا را تحریم می کردیم. از سوی دیگر علیرغم تاکیدات امام و رهبری به دلیل حضور عوامل نفوذی نتوانسته ایم از خام فروشی نفت فاصله بگیریم که باعث می شود نفت ما مورد تحریم آمریکا قرار گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به توانمندی ایران در ساخت رادار خاطرنشان کرد: در دهه 70 که نیاز به رادارهای بومی داشتیم با همکاری دانشگاه شریف توانستیم رادارهایی تولید کنیم که حتی از لبه های تکنولوژیکی آن هم بالاتر است. جهان.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید