شهید سلیمانی وحدت کلمه را در بین گروه های مقاومت ایجاد کرد/ تواضع نسبت به خانواده شهدا از ویژگی های انسانی این شهید است.

ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797635

فرمانده کل کشور در جمع فرزندان شهدا:

حسین اشعری گفت: نقش حاج قاسم در فرماندهی جبهه مقاومت غیرقابل قیاس است، بسیج تمام توانمندی های جهان اسلام از فردی غیر از حاج قاسم سلیمانی امکان پذیر نبود، ایشان وحدت بیانی را نیز در بین گروه های مقاومت ایجاد کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی ظهر امروز در جمع فرزندان شهدا در مسجد امام علی (ع) کرمان اظهار داشت: تسلیت به مقام معظم رهبری.


وی با تسلیت ایام فاطمیه و تسلیت به مناسبت دومین سالگرد، اظهار داشت: فرزندان شهدا همواره مورد دیدار و دیدار حاج قاسم سلیمانی بوده و به جانبازان عزیز نیز ارادت خاصی داشتند که در کنار ایشان بودند. به او.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سردار معروفی روایت زیبایی از اقدامات این چند روزه بیان کرد و خداوند را شاکریم برای همه کسانی که پذیرای مداحان این شهید شدند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه از زمان ایام فاطمیه که سالروز شهادت حاج قاسم بود و رنگ و بوی خدایی گرفت، حال و هوای کشور تغییر کرده است، گفت: در تمام نقاط کشور و سایر کشورها مسلمانان مراسم زیادی برگزار می کنند.

وی بیان کرد: بحمدالله حاج قاسم هم در طول حیات طیبه و هم بعد از شهادت مایه افتخار و برکت بود، گفت: شهید سلیمانی در طول 40 سال خدمت از جمله در دوران دفاع مقدس و سپس در عرصه امنیت او در نقاط مختلف میهن اسلامی کرمان و سیستان کارهای بزرگی انجام داد و سپس در دفاع از حریم و مظلوم کارهای بزرگی انجام داد.

فرمانده کل کشور با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی سرور مدافعان حرم است، تصریح کرد: تاریخ زباله ها را دور بریزید.

سردار اشعری گفت: داعش به نام اسلام و بر خلاف موازین اسلامی عمل کرد در حالی که با حمایت مستقیم دولت های صهیونیستی و آمریکایی امنیت کشورهای مسلمان و جمهوری اسلامی را تهدید می کرد اما با عنایت و عنایت ائمه اطهار و قدرتمندان. فرماندهی حج، قاسم علیه آنها و شورش هایشان خنثی می شود.

وی ادامه داد: جنگ ها برای حفاظت از حرمین و به عنوان یک وظیفه شرعی به هبه رفت، در حالی که برای همه جای سوال بود، اما باید دانست که جنگ هزاران کیلومتری در مقابل مرزها نتیجه امنیت است. “

فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه نقش حاج قاسم در فرماندهی جبهه مقاومت غیرقابل مقایسه است، گفت: بسیج همه توانمندی های جهان اسلام به جز حاج قاسم سلیمانی امکان پذیر نیست. بین گروه های مقاومت هم وحدت ایجاد کرد، چون بسیج مردمی و تشکیلات بود این کار را کرد.

سردار اشتری تاکید کرد: قدرت تشکیلاتی سردار بی نظیر بود، شهید سلیمانی نه تنها متعلق به کرمان و انقلاب و جهاد بود، بلکه شهید سلیمانی متعلق به همه آزادی خواهان جهان بود.

وی توضیح داد: حتی غیرمسلمانان نیز افراد آزاده ای هستند که با تروریسم مخالف هستند و دارای ادیان مختلف هستند اما به سلیمانیان احترام می گذارند.

فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه حاج قاسم در مکتب امام، مقام معظم رهبری و سعید الشهداء رشد کرده و راهی را که سعید الشهدا می خواست طی کرده است، افزود: این مکتب امام حسین (ع) از انسان تأسیس شد و حاج قاسم نیز امام عاشورا است.

سردار اشعری گفت: اگر شهید سلیمانی را قلباً دوست دارند به این دلیل است که حسینی بود و عاشق مکتب اهل بیت بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن بیش از سردار زنده از شهید سلیمانی می ترسید، تصریح کرد: شهید سلیمانی با شهادت خود عزت و اقتدار آفرید و شهادت او نیز تأثیرگذارتر بود.

فرمانده کل کشور گفت: بنده توفیق خدمت در کنار سرداران بودم، تمام وجودش مخلص خدا بود و یکی از شاخصه هایش عشق و علاقه به فرزندان شهدا بود.

سردار اشعری ادامه داد: دشمن قبل از شهید سلیمانی ذلیل شده بود و بدنش می لرزید، وقتی در جبهه مقاومت حضور داشت، دشمن ترسید که انگار 10 لشکر وارد شده اند، به همین دلیل دشمن ترسید و متوجه شد که آنها وارد جبهه شده اند. جنگجویان روح نترس را گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی به تواضع و فروتنی نسبت به خانواده شهدا معروف است، ادامه داد: شهید سلیمانی با این قدرت و شهامت در برابر فرزندان شهدا زانو زد و خود را در برابر آنان، تواضع و مردم دری کوچک می دانست. از خصوصیات اخلاقی و انسانی او بود.

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: حاج قاسم مطیع ولایت بود، بدون نظر حضرت آقا کاری از پیش نمی برد و بنا به توصیه ایشان این وظیفه را وظیفه خود دانست و با تمام قوا به این حکمت عمل کرد. مرد و نایب امام زمان رهبری شعار ایشان بود.

سردار اشعری با بیان اینکه رمز موفقیت شهید سلیمانی در جبهه های درون و برون استان این بود، تاکید کرد: رمز پیروزی ایشان دعای رهبری برای ایشان بود، شهدا همیشه در وصیت خود تاکید داشتند که پشتیبان ولایت هستیم و اگر بخواهیم. خیر دنیا و آخرت را دنبال روستا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که از رهبری فاصله می گیرند مورد انتقاد مردم قرار گرفته اند، پیروی از ولایت نسخه شفابخشی است که سردار برای ما نوشت تا در تفسیر اندیشه سردار تلاش کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید