شهید سلیمانی بین موحدان در بسیاری از کشورها وحدت ایجاد کرد/ آزادی سه هزار اسیر در دهه مقاومت


ساعت: 12:37
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921525

غلامحسین محسنی آژه ای گفت: شهید سلیمانی در بسیاری از کشورها بین شیعه و سنی و همه موحدان وحدت ایجاد کرد. او با علمای شیعه و سنی در بسیاری از کشورها ارتباط و مکاتبه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی آژه ای پیش از ظهر امروز در مراسم اجتماع روحانیت و مقاومت در مسجد اعظم امام علی (علیه السلام) شهر کرمان، با بیان اینکه روند مناسب برای همه بشریت است، گفت: موجودات مرگ هستند چگونه در دنیا زندگی می کنیم؟ و چگونه خواهیم مرد و در بقیه جهان چگونه خواهیم بود؟

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: کسانی که بیشترین و بهترین بهره برداری را در این مدتی که در این دنیا دارند، دارند. به قول سردار عزیزمان، باهوش ترین افراد کسانی هستند که بیشترین بهره را برای عالم ابدی می برند.

وی گفت: شهید سلیمانی مانند پیامبر عظیم الشأن اسلام و اولیاء و اولیای آن، با عشق به همه خوبی ها زندگی می کرد، دین را به خوبی می شناخت و به خوبی عمل می کرد و نیک عمل می کرد و هر چه داشت در راه خدا خالصانه می کرد. خداوند هم برای او سنگ تمام گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی آژه ای افزود: کسی که خدا را پشت سر دارد شکست ناپذیر است، ممکن است یک نفر باشد، اما دنیا را تکان می دهد و بزرگان نیرومند را از تخت فرش بیرون می کشد و بینی شان را می مالد. زمین.” “

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: شهدای ما و سردار دلها با پیروی از مکتب جمهوری اسلامی ایران که بنیانگذار آن مرد خدا بود، با پیروی از رهبر انقلاب و الهام گرفتن از معارف اسلام چه کردند؟

وی با بیان اینکه شجاعت، تیزهوشی و رهبری تنها ویژگی سردار سلیمانی نبود، اظهار داشت: آنچه باعث شد شهید سلیمانی از محدودیت های جسمانی عبور کند و از جریان ها و مرزهای عادی عبور کند و در دل ها، عبادات، دین و معنویت نفوذ کند. او بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای با اشاره به اینکه شهید سلیمانی عارف نیمه شب به تمام معنا و رزمنده ای تمام عیار در میدان نبرد بود که مورد تمجید دشمنان قرار گرفت، اظهار داشت: شهید سلیمانی در صحنه نبرد، عارف و عارف بود. مامور سابق سیا رسما مصاحبه کننده، دشمن ما قوی است، توانا و شایسته است و کار ما سخت است، این چیزی است که دشمن در میدان جنگ نظامی از او می گوید.

رئیس قوه قضائیه افزود: اسرائیل غاصب با حمایت شیطان بزرگ آمریکا از مدت ها قبل تلاش و کار اطلاعاتی انجام داده و تمامی مراکز حزب الله لبنان را شناسایی کرده است به طوری که در یک عملیات غافلگیرانه آنها را شناسایی کردند. 200 نقطه از مقر حزب الله را زد تا فورا از دست حزب الله آزاد شود.

وی بیان کرد: اما نمی دانستند سربازان مکتب قرآن و اسلام برنامه دیگری دارند، سید حسن نصرالله که از یاران شهید سلیمانی بود با حمایت جمهوری اسلامی به رهبری حاج قاسم در سال 33. جنگ یک روزه آنها یک نقشه شیطانی است. شهدای سلیمانی به میدان آمدند و کسانی که فکر می کردند نیروی مقاومت را تضعیف می کنند اما دستشان را بالا بردند و حزب الله پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای تصریح کرد: شهید سلیمانی در جنگ شرع خدا و رهبری هدف را فراموش نکرد، در لحظاتی که آتش در آخر بر سر دشمن است بلافاصله از خدا می خواهد که آیا حتی یکی از افراد دشمن به رهبری، در میانه جنگ آتش روشن کرد تا حتی یک بی گناه آسیب نبیند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تلاش و هزینه کرد، از همه شیاطین سیا استفاده کرد، از همه دستگاه های اطلاعاتی دنیا برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کرد، تصریح کرد: آنها تصمیم گرفتند که جبهه ای علیه جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهند. به نام اسلام گروهی به نام داعش درست کردند و بسیاری از جوانان مسلمان را فریب دادند.

وی ادامه داد: آنها با این اقدام چند هدف داشتند، یکی از بین بردن اسلام ناب که با وحدت شیعه و سنی و همه در زیر چتر رهبری یکپارچه است را از بین ببرند و جلوی این حرکت ناب اسلامی را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی آژه ای افزود: هدف دیگر این بود که به جای اینکه مسلمانان با طاغوت های دنیا بجنگند، با خودشان درگیر شوند تا انرژی مسلمانان را به سمت خودشان تخلیه کنند. آنان در صدد برآمدند که اختلافات میان مسلمانان را افزایش دهند تا از مبارزه آنان با شیاطین صغیر و بزرگ بکاهند و امور را به دست خود بگیرند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به سوال فوق گفت: دشمنان با این اقدامات قصد داشتند نفت، انرژی و سرمایه مسلمانان را غارت کنند و جوانان فهیم مسلمان از کشورهای مختلف از اهل سنت و شیعه متوجه شدند که چیست. معروف به اسلام و علمی که انجام داده اند، این سوال خطرناکی است. از این رو همه دست به دست هم دادند و سردار سلیمانی سرباز اسلام شد و شهید سلیمانی را خداوند در دلها رسوخ کرد.

وی گفت: چه کسی می تواند این وحدت را در بین جوانان کشورهای جهان ایجاد کند؟ اینها سربازان خدا هستند، در مقابل توطئه و توطئه ایستادند، داعش شکست خورد و البته آمریکا شکست خورد، 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کردند تا بتوانند قدرت شیطانی آمریکا را در منطقه توسعه دهند و شکست ها را اصلاح کنند. رژیم صهیونیستی در منطقه اما در مقابل آنها مجاهدی ایستاده بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی آژه ای با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در بسیاری از کشورها بین شیعه و سنی و همه موحدان وحدت ایجاد کرد؛ وی که با علمای شیعه و سنی در بسیاری از کشورها ارتباط و مکاتبه داشت، گفت: جمهوری اسلامی ایران به شهید سلیمانی میدان داد و از او برای فتح میدان حمایت کرد، اسلام بزرگانی تربیت می کند و این بزرگان به دین کمک می کنند. خدا و مردم .

رئیس کل دادگستری با طرح این سوال که امروز وظیفه ما چیست؟ و با اعلام اینکه تجلیل از شهدا، بزرگان و شهید سلیمانی کافی نیست، ابراز داشت: باید دید شهید سلیمانی چگونه زندگی کرد و باید آن گونه زندگی کنیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در تمام صحنه ها به عنوان فرمانده سپاه قدس فعالیت می کرد، کارهای فرهنگی، اطلاعاتی، نظامی و رسانه ای انجام می داد. در برابر دشمن استوار و در برابر قوم خود بسیار متواضع بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی آژه ای تاکید کرد: امروز دشمن همچنان از شهادت سلیمانی هراس دارد. چون می داند شهدای سلیمانی ظهور می کنند، این همه عشق و علاقه مردم در سومین سالگرد شهادتش برای او ایجاد می شود و امسال نسبت به سال قبل، کار تبلیغی، جهادی و خدماتی بیشتر است.

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز دانستن نقشه های دشمن مهم است، دشمنان ما واقعاً احمق هستند. دست به سوی خود می چرخانند، اما ترفندهای گوناگونی برای تفرقه انداختن مردم و ایجاد اختلاف بین مردم و علما دارند و باید مراقب بود; در دو سه ماه گذشته دشمن خیلی تلاش کرد اما به هدفش نرسید و در آینده هم نخواهد رسید. چون مردم ما هوشیار هستند.

وی افزود: به برکت خون این شهید بزرگوار امسال در دهه مقاومت در قوه قضائیه پایه گذاری کردیم. باید به کسانی که به خاطر مشکلات مالی و اشتباهات کوچک در زندان هستند کمک کنیم. در دو سه روز گذشته کار فوق العاده ای انجام شده است.”

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای خاطرنشان کرد: تا 27 دی ماه که سالروز خاکسپاری شهید سلیمانی است، شاید بیش از سه هزار زندانی با کمک مردم و خیرین و با همت مردم از زندان آزاد شوند. بخشش طلبکاران و بسیاری از دینشان و حقشان را به عشق امام حسین و حضرت سلیمانی بخشیدند و گذشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید