راز پیروزی سردار دلها جهاد و مقاومت بود/ تلاش شهید سلیمانی برای ایجاد وحدت در جهان شناخته شده است.


ساعت: 12:33
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921532

مولوی عبدالصمد کریمزی گفت: یکی از دلایلی که شهید سلیمانی را در دل همه محبوب کرد، تلاش مستمر ایشان برای ایجاد وحدت در امت اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار آشرامون اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی نقش بسزایی داشت و در این زمینه تلاش زیادی کرد. برای رسیدن به وحدت و همبستگی میان جامعه مسلمانان باید حفظ شود.

وی افزود: نکته ای که برای همه آشکار بود این بود که هیچ فرقی بین مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی نیست و فرقی بین آنها نیست.

امام جماعت اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: یکی از ویژگی های ممتاز سردار دلها این بود که به اقشار ضعیف و محروم جامعه علاقه داشت و آن را جزو اولویت های کاری مهم خود قرار می داد.

وی افزود: یکی از دلایلی که شهید سلیمانی را در دل همه محبوب کرد، تلاش مستمر ایشان برای ایجاد وحدت در امت اسلامی بود.

وی اذعان داشت: کشته شدن شهید سلیمانی توسط آمریکا حماقت این کشور را به جهانیان ثابت کرد و باید بدانند که با حذف این مرد بزرگ نمی توانند وحدت و انسجام ایران را از بین ببرند.

مولوی کریم زایی اذعان داشت: در واقع رمز پیروزی سردار سلیمانی کار جهاد و سپس مقاومت بود و نقش این شهید در برقراری امنیت در منطقه برای همه در دنیا شناخته شده است.

وی بیان کرد: همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، حفظ وحدت و انسجام بین امت اسلامی در جهان تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید