این حکایت حسرت مردم به سردار دلها / شهید سلیمانی در دل مردم است

ساعت: 08:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921551

مکتب شهید سلیمانی روشنگر راه همه مردم است.

مردم شهید سلیمانی را دوست دارند و این حقیقت به همه دنیا ثابت شده است و می دانند که او پیشوای دل ها در دل مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار؛ این روزها همه جا حال و هوای دیگری دارد، گویا با اینکه یک سال دیگر از این حادثه می گذرد، هنوز مردم از اتفاقات غمگین و از دست دادن سردار دله غمگین هستند.

در 22 دی 1377 بار دیگر ایران و همه کشورهای دوستدار مکتب ولایت در ماتم فرو رفتند و جنایات آمریکا بار دیگر به اثبات رسید و چهره واقعی و شیطانی خود را نشان داد.

شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود، بلکه مکتبی بود که در دفاع از مظلوم در برابر ظالمان قد علم کرد، از این رو همیشه در قلب مردم خواهد ماند.

مدرسه شهید سلیمانی الگویی برای جوانان است

«رضا احمدی» شهروند چردوالی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار، گفت: همه مردم حاج قاسم را دوست دارند و به همین دلیل هر روز بر نفرت آنها نسبت به افرادی مانند آمریکا افزوده می شود.

وی افزود: آذرماه همه ساله یادآور روزهای حوادث ناگوار و حماسه های مردمی است، از این رو شهادت حاج قاسم سلیمانی بار دیگر همه آزادگان جهان را بیدار کرد تا در برابر ظلم ایستادگی کنند.

احمدی تصریح کرد: همه ما باید راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و در راه رسیدن به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ذره ای کوتاه نمانیم.

cb60b843 1c94 4122 bb01 4b91b0245f69 خبر خاکستری

دشمنان کاهش می یابد

حجت الاسلام «عمران احمدی: حوزه و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید سلیمانی سعی در تضعیف جبهه مقاومت داشت.

وی گفت: امروز آمریکا هر لحظه به فروپاشی نزدیک می شود و مردم جهان انزجار خود را از این کشور اعلام می کنند.

احمدی در ادامه گفت: جبهه مقاومت به برکت خون شهدا و حاج قاسم قویتر از گذشته است و دشمن را از منطقه بیرون می کند و انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد.

مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه ای است که الگویی برای جوانان برای خدمت صادقانه به مردم شده است و مسئولان باید از این شهید بزرگوار درس بگیرند.

وی تصریح کرد: شهادت برای حاج قاسم افتخار است و قطعاً انقلاب اسلامی با خون شهدا قدرتمندتر از گذشته خواهد شد تا دشمنان را نابود کند.

شهید سلیمانی در قلب همه مردم جای دارد

حجت الاسلام «اشرف علی محمدی» مسئول دفتر ولی قانونی سپاه امیرالمومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محبوب همه مردم بود و در دل همه جای داشت. به دلیل خدمات شایسته ای که انجام داده است.

وی گفت: شهید قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس در ارتفاعات قلاویزان به همراه همرزمانش با دشمن بعثی جنگید.

علی محمدی خاطرنشان کرد: شهید سرلشکر قاسم سلیمانی دل ها را به او نزدیک کرد و به همین دلیل همه از شهادت وی ناراحت هستند و حماسه های بزرگی را در حضور مردم کشور شاهد بودیم.

رئیس نمایندگی حقوقی امیرالمومنین(ع) با اشاره به عامل اصلی عظمت سردار قاسم سلیمانی گفت: عامل اصلی عظمت سردار سلیمانی ایمان، عمل صالح، عشق و خدمت به مردم است. و حکومت داری و… و امروز همه باید راه شهدا را ادامه دهند. سلیمانی را با جهاد کبیر و جهاد اصغر ادامه دهیم و بینی دشمن را به خاک بمالیم و به استکبار چیزی نگوییم.

وی در ادامه گفت: شهید سرلشکر قاسم سلیمانی مجاهدی بود که در راه خدا خدمات بسیاری کرد و همچون پدری در محور مقاومت بود.

علیمحمدی با اشاره به انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی به عقب نشینی آمریکا از منطقه و تحقیر آنها منجر می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید