امروز به برکت خون حاج قاسم، دشمن حق دارد از جبهه بترسد/ سردار سلیمانی دلها یکپارچه

ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797689

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن حق دارد از ترس از جبهه و مکتب حاج قاسم سنگرهای خود را یکی پس از دیگری ترک کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده فقید قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدش امشب با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و جمعی از مسئولان مختلف برگزار شد. اقشار مردم “مرد میدانی” برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ابتدای این مراسم، سردار علی فدوی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلا، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی تر است، گفت: میلیون ها نفر. مردم ایران و دیگر کشورها به یاد شهید سلیمانی بیرون آمدند.

وی افزود: قدم ها به تنهایی مهم نبودند، بلکه آن دل هایی که سردار شهید سلیمانی را دوست داشتند در پله های خیابان ها بیرون آمدند و نشان دادند که این سردار شهید توانی بی نظیر دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین به سبک فرماندهی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی با اخلاص و صداقت تمام توان خود را صرف آرمان انقلاب کرده بود و چه زیبا با خدا معامله کرد.

فدوی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: شهدا در عشق به معشوق دل از دست دادند و در راه شهادت گام برداشتند. تا اینکه خداوند خواسته او را اجابت کرد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گذر موفق کشور از هجوم شیطان، تحقق یک وعده الهی است. خداوند نعمت های خود را به شما می دهد.

وی ادامه داد: مصداق تحقق وعده های الهی این است که نه تنها هجمه ها و توطئه ها علیه ایران اسلامی شکست خورده است، بلکه امروز دشمن حق دارد از ترس مدرسه حاج قاسم از جبهه بترسد و سنگرهای خود را بسازد. و جبهه. «مقاومت یکی پس از دیگری با رسوایی پیش می رود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان و تحقیر آن در سوریه نشان داد که انقلاب اسلامی ایران با محبت، عشق و اصرار مردم شتاب بیشتری گرفته است. خدایان

وی در نهایت اذعان داشت: مشکلات داخلی نیز باید با همین روحیه حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید