نشان دادن ناتوانی دشمن با حذف تصاویر سردار دلها / حاج قاسم در دل مردم است

ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795111

دشمن با حذف تصاویر سردار دلا در فضای مجازی سعی در خنثی سازی محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی دارد اما نمی داند که تصویر اصلی سردار دلا امروز در دل مردم ایران و جهان حک شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ؛ محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس عظمت سردار در نگین پر زرق و برق ایثار سردار بزرگ ایرانی، در حال فراتر از ایران اسلامی و امروز جهان است.


دشمن به دنبال کاهش نفوذ محبوبیت سردار دلا است

محمود گربان زاده آزاده در دوران دفاع مقدس 8 ساله در رشتار در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کرد.

288ca73e 6c10 49dd 955d f052a8192a0b خبر خاکستری

وی افزود: امروز دشمنان تلاش می کنند از نفوذ محبوبیت سردار دل بکاهند و از هر ترفندی در این راه استفاده می کنند اما نمی دانند چه چیزی را از گسترش آن جلوگیری می کنند. در واقع آنها به محبوبیت سردار دل کمک می کنند، زیرا با این اقدامات مردم جهان بیشتر متوجه بدی ها و دشمنی های آنها می شوند.

محمدپور کشاورز یکی از اهالی روستای رشتار بر ادامه راه شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: امروز باید راه حاج قاسم و دیگر شهدای عزیزمان را ادامه دهیم و باید مراقب اطرافیان خود باشیم. در حال گسترش است و از زیرساخت هایی که در اختیار ما قرار داده اند استفاده می کنند و سعی می کنند بر افکار جوانان و نوجوانان تأثیر بگذارند و روی آن تأثیر بگذارند و سبک زندگی ایرانی-اسلامی را تغییر دهند تا در آینده ضربه بزنند، باید هوشیار باشند و بیدار شو

ناتوانی دشمن با حذف تصاویر سردار دلا مشخص می شود / امروز تصویر هک شده در دل مردم سردار دلا پاک نمی شود.

81c6864d 9e5f 4806 98c0 0b01507284a5 خبر خاکستری


علی زارع زاده همچنین با بیان اینکه شهدا همیشه زنده و آگاه به اطراف خود هستند، گفت: امروز دشمن در تلاش است تا چهره سردار دل را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام از محبوبیت و گسترش فرهنگ و روحیه حذف کند. شهادت اما نمی داند محبوبیت دل همین است و از دل به دل راه پیدا می کند و شاید بتوان این تصاویر را در فضای مجازی پاک کرد اما تصویر اصلی سردار دلا در دل مردم ایران هک شده است. دنیای امروز تصویر به هیچ وجه پاک نشدنی نیست، دشمن فقط با این کارها دشمنی خود را برای فرمانده دل ها آشکار می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت امروز کشورهای منطقه مرهون جهادگران و شهدای مدافع حرم سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: داعش، آمریکا و صنایع دستی اسرائیل با هزینه های گزاف و حمایت های گسترده جان سالم به در برده اند. ویران شد، گریستند، اما بصیرت و اعتماد شهدای مدافع حرم و رهبری سردار دل بود که با پیروی از مکتب حسینی راه داعش را بستند و امید را از دل دشمنان بیرون کردند.

وی با بیان اینکه انهدام داعش توسط سردار سلیمانی باعث خشم دشمنان شد تا دلیل قتل ناجوانمردانه و ناجوانمردانه آنان باشد، گفت: آنان با حضور در مراسم تشییع پیکر سردار و برگزاری مراسم یادبود در اقصی نقاط جهان محبوبیت سردار را به نمایش گذاشتند. در میان مردم

7676f742 12c2 4ab8 970b bcd66e226e6b خبر خاکستری

مهدی صادقی یکی دیگر از شهروندان ساکن رشت با بیان اینکه امروز قهرمان واقعی مردم ایران سردار حاج قاسم سلیمانی است، اذعان داشت: محبوبیت و علاقه مردم به سردار دل بی پایان است و هر روز بر این محبوبیت افزوده می شود. مردم امروز «به یاد رشادت ها و از خودگذشتگی سردار دلا با احترام و عشق تصویر حاج قاسم را در خانه خود نصب کردند.

رضا احمدی یکی دیگر از شهروندان و کشاورزان روستای حسین آباد رشتار در ادامه تسلیت و گرامیداشت شهادت سردار دلا گفت: تقدیم به سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستیم زیرا امنیت جانی سرلوحه کار است. عنصری که امروز با شهادت افرادی چون شهید سردار سلیمانی به ما داده شده است.

علی حسینی نوجوان و دانش آموز رشتاوری درباره شهادت سردار دلا گفت: عطار (ع) را بچسبانید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دشمن تنها مدعی آزادی بیان است با اشاره به بدرفتاری های دشمن بر سر تصاویر سردار دل در فضای مجازی، گفت: سلیمانی و هراس آنها همین انتخاب راه شهدای جوانان ایرانی است. اما قطعا با این بصیرت در بین جوانان و نوجوانان ما در راه رسیدن به این هدف شکست خواهند خورد و شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید