صلابت و عزت کشور را مدیون خون شهدا هستیم

رئیس سابق کنگره شهدای استان ادامه داد: اگر روزی در کربلای ایران، دختری کرد از توهین به امام (ره) و ارزش‌های انقلاب سر باز زد و در زیر شکنجه‌های شدید توسط گروهک کومله کشته شد. اما در آن روزها او در هنگام ازدواج با فردی مقابل دختر دیگری نیز بود.او از گروه Kumle خواست که خود را قربانی کنند و در آینده 16 تن از بهترین مردان جوان روی زمین در مقابل او سلاخی شدند.

وی افزود: شهید «احمد وکیلی» اعزامی قم در جریان آزادسازی سنندج در سال 59 به اسارت نیروهای کومله درآمد که ظالمانه ترین شکنجه ها را تحمل کرد اما از ارزش های انقلاب روی گردان نشد. دستها و پاهایش را بریده و بدنش را صاف کردند و او را سوزاندند و سرانجام در دیگ آب جوش گذاشتند و تا زمان شهادت فقط قرآن می خواندند و از اهانت به امام (ره) امتناع می کردند. ).


630c85f7 73d2 43f7 8da6 4a1e75c5d9b8 خبر خاکستری

سرهنگ نصیرزاده گفت: جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از ایثار و از خود گذشتگی از خود به جای گذاشته اند و به همین دلیل امام (ره) فرمودند تقابل جبهه حق و باطل همیشه خواهد بود. آنجا باش، که امروز به روش های مختلف نشان داده شده است..

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اخیراً همه شاهد بودیم که دشمن در جریان درگذشت «مهسا امینی» در تلاش برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان بود که او روزهاست برنامه های خود را در فضای مجازی لجام گسیخته انجام می دهد و افکار نسل جوان ما را هدف حملات گسترده خود قرار داده است.

وی افزود: همه این رهبران معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید داشتند تا شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم. اینکه دشمن در فضای مجازی بیداد می کند و برخی از سلبریتی ها و ورزشکاران با دشمن همراهی می کنند و ارزش های نظام اسلامی را به سخره می گیرند.


4fd50980 4e59 4205 bdb4 76781beb65dc خبر خاکستری

رئیس سابق کنگره شهدای استان ادامه داد: این یک اصل است و همه با آن موافق هستند. تا زمانی که امنیت وجود نداشته باشد، رفاه مهم نیست. بنابراین عزت، اقتدار و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست، اما باید همیشه مراقب اغتشاشات باشیم.» اینها هم از ایده های جدید دشمن بود، چرا که دشمن شب و روز توطئه و برنامه ریزی کرد. به نظام اسلامی حمله کنید، اما هوشیاری و بصیرت مردم تنها راه مقابله با اغتشاشات است.

سرهنگ نصیرزاده تصریح کرد: اجلاس اربعین حسینی بار دیگر دل مردم را به لرزه درآورد چرا که دشمن به خوبی می داند که راهپیمایی اربعین زمانی که جبهه متحد اسلامی در مسیر نجف به کربلا حرکت کند، در زمان ام الکرایی، زمینه ساز ظهور خواهد بود. فرماندهی جهان اسلام این مأموریت مهم را بر عهده دارد، وقتی همه آزادگان جهان در مسیری عاشقانه و عرفانی به سمت حرم ابا عبدالله علیه السلام حرکت می کنند، قطعاً دشمن نیز مستاصل است.

وی افزود: بنابراین باید توجه داشت که هدف دشمن از بین بردن اصل دین و شریعت اسلام است، ما در دوران دفاع مقدس حتی برای داشتن کوچکترین امکانات دفاعی نظامی در مضیقه بودیم اما امروز موشک های ما درهم شکستن پایگاه آمریکایی ها در منطقه، در حالی که هیچ کشوری از زمان جنگ جهانی دوم جرات شلیک به آمریکایی ها را نداشته است.

یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: «قاسم سلیمانی» خواب را از چشم دشمنان ربوده بود و به ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته بود بدانید هر جا که فکر نمی کنید ما به شما نزدیک هستیم. بنابراین باید جلوی شورش های دشمن را بگیرید در وسط میدان بود.

سرهنگ نصیرزاده در پایان گفت: عصر امروز عصر تبیین ارزش ها و مخالفت با اغتشاشات خواهد بود، هر چند دشمن همچنان شبهات و افکار انحرافی را علیه انقلاب و اسلام در ذهن نسل جوان القا می کند که در این صورت ما باید از شهدایمان پیروی کنیم و جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار دهیم و تا حد امکان از دین و آرمان های انقلاب خود دفاع کنیم.

عکس های بیشتر را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید