امنیت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888016

غلامعلی کریمیان گفت: اقتدار امروز در برابر استکبار و دشمنان به برکت خون شهدا و جوانان ایران زمین است و جوانان امروز مردان اسلام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار غلامعلی کریمیان صبح امروز در مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان با اشاره به شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم برای فضائل دینی و انسانی، پاسداری حرم حضرت زینب (س) و بشریت در سوریه. آنها به عراق رفتند و اینکه ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا حضور نظامی داشتیم دلایل خاص خود را دارد و مهمترین دلیل آن کرامت انسانی است.


وی گفت: دشمنانی که داعش، کفار وهابی و نظام سلطه جهانی برنامه ریزی کرده بودند تا با اشغال عراق و سوریه دو کشور خون آشام در کنار مرزهای ایران داشته باشند، داعش برای تشکیل دولت آمدند و در سوریه نیز فرماندهان داعش از این گروه بودند. خدمات امنیتی و بهترین قدرت های غربی.


عموی شهید مدافع حرمیه افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق هزینه می کند برای امنیت ملی و فراسرزمینی کشورمان است و برای این امر راهبرد دارد و ما وارد منطقه ای بدون برنامه نشده ایم. .


وی خاطرنشان کرد: کارشناسان برجسته نظامی در جهان، آمریکایی ها و جامعه شناسان بزرگ اعتراف کرده اند که ایران بدون استفاده از تمام عناصر نظامی غرب آسیا در حال تشکیل امپراتوری مبتنی بر مقاومت است.


سردار کریمیان تصریح کرد: امروز در سواحل مدیترانه تعدادی بنادر در اختیار داریم و اگر موضوع را پیگیری کنید برخلاف پیروزی های ما در غرب آسیا، سرویس های جاسوسی غرب و آمریکا نیز برنامه و برنامه دارند.


عموی شهید مدافع حرم یادآور شد: داعش برای تصرف مناطقی در عراق و تشکیل یک حکومت ضعیف شیعی در عراق با اختلاف بین شیعیان در حال بهبود است ما در حال اجرای برنامه برای تکمیل کار اسرائیل هستیم.


وی در خصوص شهید محمد امین گفت: محمد امین از کودکی در مراسم اعتکاف شرکت کرد و مادر شهید مکرمه برای تدریس منابع دینی به همراه محمد امین به قم سفر کرد.


سردار کریمیان یادآور شد: شهید محمد امین کریمیان از جوانان نخبه بود و این جوان 22 ساله انقلابی با معرفت شد.


وی افزود: محمد امین و مدافعان حرم خودساخته برای اعتلای دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی، امنیت و اهداف ما رفتند و در واقعه کربلا امام حسین (علیه السلام) به حق پیروز شد. ، و مدافعان حرم کار حسینی کردند.

عموی شهید مدافع حرم گفت: اقتدار امروز در برابر استکبار و دشمنان مرهون خون شهدا و جوانان ایران زمین است و جوانان امروز مردان اسلام هستند.
این
سردار کریمیان افزود: دشمنان جرات حمله با نیروهای شیطانی، تجهیزات سنگین نظامی، هواپیماهای مدرن و… را ندارند و حضور جوانان و افزایش دانش نظامی کشور به فرمان مقام معظم رهبری منجر به استقرار قدرت شد.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور نیز اظهار داشت: شهید بزرگوار سردار رحیم کابلی، سردار مصطفی تاش موسی و شهید حجت الاسلام شهید محمد امین کریمیان در مجاهدت در بیان میدانی به شهادت رسیدند. اندیشه، اندیشه و جهاد با افکار انحرافی و تکفیری. شهدا مواظب برنامه ها و اقدامات ما بر اساس وعده های قرآن هستند.


وی گفت: شهید کریمیان با توجه به اینکه از جوانان نخبه بود ترجیح داد در عرصه مبارزه با دشمن کلاس و دانشگاه را تقویت کند و برای همه ما الگو قرار دهد.


امام جمعه نور افزود: شهدای روحانیت با اندیشه خود مجاهد را تربیت کردند و خودشان قدم در راه جهاد گذاشتند و شهدای روحانیت در عرصه دفاع مقدس خوش درخشیدند.


احمدی افزود: شعار شهدا همان شعار سیدالشهید است که هر جا بدن مقدس دین و احکام نورانی اسلام مورد تهدید قرار می گیرد همه جان خود را فدای دین کنیم.


وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم که بی انضباطی و ناهنجاری در جامعه ما شیوع پیدا نکند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز عده ای تظاهر به اسلام و تشیع می کنند مانند بنی امیه که به وضوح اذان دارند. مسجد و نماز، اما در این احکام اسلام باطل است.


احمدی با اشاره به اینکه عده ای فضای جامعه را به سمت انحراف سوق می دهند، تاکید کرد: عده ای با بی شرمی، بی حجابی و سگ گردانی احکام اسلام را به سخره می گیرند و ما باید مانند سیدشهدا با این توطئه ها مقابله کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید