موفقیت 43 ساله نظام اسلامی به برکت خون شهداست

ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779680

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هر موفقیت 43 ساله به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان ضمن خیرمقدم به مهمانان کنگره شهدای استان زنجان، اظهار داشت: جنگ به خودی خود چیز خوبی نیست و تخریب و بی نظمی اقتصادی منجر به فروپاشی خانواده می شود. عواقب .

وی ادامه داد: زمانی که صدام با حمایت کشورهای جهان به ایران حمله کرد، ما جنگ و دفاع نکردیم و زمانی که کشور بر اثر وبا شکست خورد و معمار کبیر انقلاب پرچم آزادی را به دست گرفت و امت به دنبال او رفتند. با مشیت الهی و مبارزه مجاهدین کشور را به دست آورد.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: ویرانی امپراطوری 2500 ساله با دم مسیحایی این ابرمرد و جان باخت که مردم محروم را صاحبان و حافظان اصلی انقلاب می دانستند با حمله دشمن باز می گردد. از هوا، زمین و دریا 1500 کیلومتر مرز زمینی، زمینی و هوایی.

سخنگوی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه راه تسلیم شدن در برابر تهدید دشمن وجود داشت و باید از صدام استقبال می کردیم، افزود: اگر این کار را می کردیم نیازی به انقلاب و تقدیم 70 هزار شهید نبود. که در شخص معاویه یا باید به ذلت اعتراف می کرد و یا شمشیر به دست می گرفت و از هویت و ناموس آزادی و عزت و سربلندی دفاع می کرد و ملت ایران راه آزاد مردی چون حضرت امیر را برگزید.

آیت الله خاتمی گفت: «خدایا تو شاهد پیروزی آن بزرگواری هستی که ما او را قدیس بزرگ نامیدیم و جنگ ایران و عراق را که جنگ جهانی بود و فرماندهی آن را ژنرال های آمریکایی و روسی بر عهده داشتند و رسماً توسط آن حمایت می شد. 44 کشور.”

وی گفت: در حالی که جمعیت زنجان در دوران دفاع مقدس تنها 620 هزار نفر بود، با آن جمعیت 3 هزار و 535 شهید تقدیم شد و نیروهای زنجانی در این مدت سربلند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس 188 هزار شهید در جبهه و 17 هزار شهید برای مقتل تقدیم کرده است که هزینه های نظام اسلامی در این زمینه بوده است، افزود: دشمن هم هزینه کرد این انقلاب پابرجاست، صدام و پیروانش به سطل زباله پیوسته اند.

آیت الله خاتمی گفت: خداوند متعال اخلاص ما را دید و نصرت الهی نصیب ما شد که در جنگ جهانی دوم تسلیم شدیم و 9 میلیون نفر از گرسنگی و کمبود دارو جان باختند و بهای سنگینی داشت، اما وقتی ایستادیم پیروز شدیم.

وی گفت: هر موفقیت 43 ساله به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه زنجان با قدردانی از اعضای کنگره 3535 شهدای استان زنجان افزود: اجر شما با خداوند متعال باشد.

وی ادامه داد: ما در حضور مقام معظم رهبری به مردم سلام کردیم و ایشان نقشه راه را ترسیم کردند و به احوالپرسی مردم زنجان پاسخ دادند و تاکید کردند که باید ویژگی های اخلاقی را در زندگی نامه شهدا پیدا کنیم و خاطرات و خاطرات را قرار دهیم وصیت نامه شهدای راه ما.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید