علم الهدی: باید از هنرمندانی که به برکت نظام موفق شدند بپرسیم برای نظام و انقلاب چه کردند.

علم الهدی: باید از هنرمندانی که به برکت نظام موفق شدند بپرسیم برای نظام و انقلاب چه کردند.

وی روز پنجشنبه در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت این وزارتخانه برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه، افزود: مسئولیت مستقیم توسعه دین و تربیت دینی در کشور بر عهده دولتمردان است. وزارتخانه و وزیر آن».

وی ادامه داد: متأسفانه با گذشت 43 سال از انقلاب، حکومت دینی در کشور برقرار نشده است و منشأ فقدان حاکمیت دینی، حکمرانی فرهنگی کشور است.

امام جمعه مشهد گفت: ما با تسامح نسبت به آنچه در جامعه قانونی و غیرقانونی است مواجه هستیم و این کار به گونه ای انجام شده که دیگر نمی توان از حرمت ربای بانکی صحبت کرد زیرا کار درست این است. در زمینه توسعه آنچه در جامعه حلال و غیرقانونی است انجام نشده است».

علم الهدی افزود: از هنرمندانی که به برکت نظام اسلامی به مقام و موفقیت دست یافته اند باید پرسید برای این نظام و انقلاب چه کرده اند؟ همه طلبکار این نظام هستند اما هیچ کدام نمی گویند برای این نظام چه کرده اند. تختی که موفقیت آنها را تضمین می کرد.”

وی یادآور شد: باید موضوع حرام را در موضوع هنر و سینما برجسته کرد و در این مدت از آن پرهیز کرد تا از اعمال حرام جلوگیری شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به ظرفیت شوراهای فرهنگ عمومی استان ها اشاره کرد و گفت: متناسب با این فضا.

دیدگاهتان را بنویسید