نامه 17 نماینده خراسان رضوی به رهبری: تدبیر الهی شما برای انتصاب علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه را می ستاییم.

نامه 17 نماینده خراسان رضوی به رهبری: تدبیر الهی شما برای انتصاب علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه را می ستاییم.

روز جدید :
در هفدهمین سالگرد انتصاب حجت الاسلام علم الهدی به امامت جمعه مشهد، 17 نماینده خراسان رضوی با ارسال نامه ای از مقام معظم رهبری تقدیر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است:

مرجع و مقتدای ما!
مفتخریم که آیت الله سید احمد علم الخدا، امام حکیم و صبور مردم مشهد، فقیهی مجاهد و آگاه است که با قدرت و بصیرت، «علم هدایت» را تحمل کرده و مخلص و خستگی ناپذیر، بی باک و بی باک است. هراسان از محکومیت دشمنان اسلام، انقلاب زبان حق و عدالت در بزرگترین نماز جمعه سرزمین اسلامی ما و شیر میدان دفاع از ولایت است. حوزه و دانشگاه.

سید و رهبر ما!

عنایت الهی شما را در انتصاب این شخصیت کم نظیر و فرهیخته جهاد ایران اسلامی به عنوان نماینده خود در خطه خراسان رضوی می ستایم و خداوند را شاکریم که این مفسر بزرگ قرآن و عالم متقی و انقلابی پرچمدار است. جبهه انقلاب اسلامی در انقلاب اسلامی امام رضا (ع) و رهبر دین و فرهنگ و سیاست این سرزمین است.

بی شک روشنگری خالصانه، جسورانه و بی تکلف ایشان چراغ راه نیروهای انقلابی بود تا در مسیر صحیح اسلام ناب محمدی و دفاع از مقدسات انقلاب اسلامی و شهدا حرکت کنند و در همه عرصه ها نوشته ها و الزامات شما را پیگیری کنند. ; جهاد مستمر در سنگر نماز جمعه، پاسداری ایثارگرانه از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی، برگزاری دروس خارج فقه و سایر مسائل تمدن اسلامی و تربیت بسیاری از علمای انقلابی و متعهد، تلاش خالصانه برای اتحاد و تقریب. نیروهای انقلابی و همیاری مردم و حمایت همه جانبه از محرومان و مستضعفان و بویژه رسیدگی جدی به مسائل و مشکلات حاشیه شهر مشهد مقدس و اقدامات ارزنده برای رفع مشکلات معیشتی دانش آموزان و… تنها بخشی از اقدامات آنها در این سالها بود.

دیدگاهتان را بنویسید