علم الهدی: منتظر نباشید پلیس درباره حجاب بحث کند/ می خواهند ما را به ولایت فقیه ببرند.

علم الهدی: منتظر نباشید پلیس درباره حجاب بحث کند/ می خواهند ما را به ولایت فقیه ببرند.

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد در حرم رضوی گفت: حرکت اقتصادی و اجرای طرح اصلاح ترجیحی پولی روند آسانی برای مقابله با این حرکت نبوده است. به طوری که در یکی از حومه شهر 35 نانوایی فقط 3 نانوایی نان می پختند و بقیه آرد انباشته شده بود.

وی افزود: دشمنان نظام در خارج از کشور نیز مانند بحث گرانی بنزین در 3 درصدد ایجاد هرج و مرج در این زمینه بودند. آنها نیروهای پیاده خود را در داخل آماده کرده بودند تا در نظام هیجان و آشوب ایجاد کنند، اما مردم با بصیرت، این قابل تقدیر است.

علم الهدی با بیان اینکه دولت آمریکا در تحریم های اقتصادی ایران شکست خورده است، گفت: دشمن همیشه در کمین است و دشمن به دنبال فرصتی است تا دشمنی خود را از ما دور کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ایجاد ناامیدی در مردم از حرکت های عظیم نظام نوعی نفوذ راهبردی است، گفت: سرکوب، جاسوسی و نفوذ راهبردی توطئه دشمنان نظام است و ما خواهان نفوذ راهبردی هستیم. از سوی ما نظام را وارونه کرده و نظام را ناکارآمد می کند، اما خوشبختانه در سرزمین خراسان کوچکترین تحرکی که نظام را بر هم بزند رخ نداده است و این نشانه مهمی از دینداری مردم است.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون مردم در هر عرصه ای حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، بنابراین همه باید در امر امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند؛ نسبت به بی حجابی بی تفاوت باشید. شما نباید منتظر باشید تا پلیس به این سمت بیاید، همه باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مسئله حجاب یک موضوع سیاسی نیست، بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر فراگیر شود، توده دین از زیر پای جوانان خارج می شود. .

علم الهدی گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، اجتماع بزرگ صادقیان جمعه آینده پیش از نماز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود و از برادران و خواهران دینی دعوت به عمل می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید