دشمنان می خواهند با قیام مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796429

سردار حمید هورامدل در مراسم نهمین روز در گچساران با اشاره به لزوم ایده پردازی از جامعه گفت: دشمنان با قیام می خواهند مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش گرامیداشت نهمین روز که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: در مصلی امام خمینی (ره) .گچساران و این مقام بسیار والا و ارزشمند است امروز 18 دی است که به آن دهه روشنگری تا 28 دی می گویند.


وی افزود: مردم از ابتدای انقلاب در همه عرصه ها نقشی بی بدیل داشته اند و مردم نقش آفرینی کرده اند و در واقع صاحبان این انقلاب هستند که از سال 42 این مسیر را طی کرده اند.

سردار هورام دل ادامه داد: همه انقلاب ها سه وجه دارند، وجه اول رهبری هر انقلاب، وجه دوم فرهنگ و مکتبی است که رهبران مردم را رهبری می کند. او یک رهبر فاضل و دقیق بود. اسلام و اهل بیت علیهم السلام آن روزها هر چه داشتند، دو قطب نظام سرمایه داری و سوسیالیستی آمریکا توسط شوروی اداره می شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابراین هر سه بعد این انقلاب مبتنی بر مکتب اسلام و دین است و مردم ما زمانی به دین قیام کردند که در ابتدا 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند. دشمنان با انواع توطئه ها و اغتشاشات روبرو می شوند و به شکل واقعی نگاه نمی کنند و منافقین بیش از 17 هزار شهید می شمارند.

وی افزود: منافقین با رئیس جمهور وقت بنی صدر هم پیمان شدند و به انقلاب اسلامی تهمت زدند و جنایت کردند، اما یاری و یاری خداوند همیشه شامل حال این ملت بزرگ بوده و هست و این وعده الهی است که وقتی مسلمانان به این خدا ایمان بیاورند. با دل «آنها معتقدند که نصرت الهی شامل حال آنها می شود.

سردار هورام دل ادامه داد: در دهه 60 دشمنان ما در جایی که توانستند شورش های مختلفی را تحمیل کردند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند. مردم در دهه 70 این اغتشاشات را فرو نشاندند و اغتشاشات دیگری را تحمیل کردند و متأسفانه برخی از دولتمردان نیز شورش و صحنه را رهبری کردند و در سال 1357 (کوی دانشگاه) این مردم بودند که به اصرار رهبری به صحنه آمدند و سرکوب کردند. شورش

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما اوج اغتشاشات در سال 88 بود که بیش از 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که در دنیا بی نظیر بود اما برخی قبل از انتخابات می گفتند که اگر فرض کنیم که انتخاب ها درست هستند. هشت ماه طول کشید تا تمام فرمایشات حضرت آقا به مردم انجام شود و این مردم بودند که در 9 دی 1367 به این قیام پایان دادند و انشالله دشمنان نیز رسوا شوند.

وی افزود: لذا از شما مردم باهوش می خواهیم در جنایات معاندین علیه ملت ایران، کسانی که با اغتشاشات همراه بوده و یا قبل از اغتشاش سکوت کرده اند، تجدید نظر کنید، اما خداوند همیشه با ملت است.

سردار هورام دل ادامه داد: بدانید منافقین نه به دین و نه به خدا اعتقاد دارند و فقط شعارهای مردمی می دهند و سوال اینجاست که آیا قیام در سال 88 خاتمه یافت که قطعا پاسخ منفی است و تا زمانی که به اهداف و آرمان های خود پایبند باشیم دشمنان هر روز هستند. آنها به طرق مختلف اغوا می کنند.

فرمانده فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابراین بحث بصیرت عمومی ضروری است چرا که باید حقایق انقلاب و دستاوردهای انقلاب تبیین شود. در رژیم پهلوی چیزی جز ذلت و بدبختی برای مردم وجود نداشت که هژمونی آمریکا و اسرائیل در حال فروپاشی است ما به خاطر این مردم آمریکا و اسرائیل را ذلیل کردیم.

وی افزود: با این تفاسیر ما با تهدید بزرگی از سوی دشمن روبرو هستیم، دشمنان برای ناامید کردن مردم ما برنامه ریزی می کنند و در آخرین فرمایشات رهبری هر بار که صحبت می کنند از امید می گویند چرا که سم مهلک تخریب است. هر حالتی ناامیدی است.»

خبرنگار: مرادی
انتهای پیام/


سردار هورام دل ادامه داد: اما ما از صمیم قلب به رهبر و مولای خود ایمان داریم زیرا رهبری فرمودند آینده این کشور روشن است و هدف والای ایران اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و تا زمانی که اینها را داریم. مردم روی صحنه این بار ما را جدی خواهند گرفت.”


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با قیام می خواهند مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند. دشمن به دنبال دوگانگی و دوستی است و می خواهد بین مردم شکاف ایجاد کند. دشمن به دنبال تغییر سیستم محاسباتی است.» برخی از افسران اولویت ها را اشتباه می گیرند و راه دیگری را می روند که هدف دشمنان است، بدانید بیش از چهل سال است که در تحریم هستیم، اما همچنان روی پای خود ایستاده ایم. می بینید که ما در ارتش به درجه ای از قدرت رسیده ایم که هژمونی آمریکا را شکستیم تا در عرصه های دیگر مانند اقتصاد موفق شویم که با کنار گذاشتن تفکر لیبرالی و غرب زدگی به آن دست خواهیم یافت.


وی افزود: ما اهداف و آرمان های والایی برخاسته از مکتب و انقلاب داریم و یکی از اهداف ما حفظ مظلومان جهان است و باید هوشیار باشیم و وحدت جهان اسلام از آرمان های ماست. ابتدا باید به نکاتی برای رهبری توجه کرد. رهبر انقلاب اسلامی ایران به سمت موفقیت حرکت می کنند.


سردار هورام دل ادامه داد: سکاندار این انقلاب بزرگ در مسائل منطقه و جهان اشراف زیادی دارد اما زیبایی کشور ما وحدت ملت است.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز هیچکس حق ندارد به شعاع 5 کیلومتری به ناو آمریکایی نزدیک شود اما کشتی های ما بارها آنها را تحقیر کرده اند و باید به خدا ایمان داشته باشیم اما ما باید هوشیاری خود را افزایش دهیم.»


وی افزود: دشمنان از برخی الزامات قانونی مردم سوء استفاده می کنند اما باید در این نظام حرکت کنیم چرا که اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید